KingSnake Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei folkens. Jeg er ute etter å finne et ferdig script hvor jeg kan laste opp filer til en nettside. Det som er saken er at jeg har en nettside hvor folk skal kunne laste opp dokumentasjon. Typisk selgere over produkter de selger. Det bør ha følgende funksjoner: 1. Brukerne skal kunne logge seg inn på en side hvor de kan hente opp den filen de ønsker å laste opp fra harddisken. (Her hadde det vært flott om brukeren kunne legge inn en tekst som beskriver hva som er innholdet av filen) 2. Filene skal kunne legge seg etter hverandre på en eksiterende side som jeg selvfølgelig må legge inn scriptet på. 3. Dette hadde vært flott om de hadde vært slik at man kan legge ved et ikon som tilsier hvordan fil det er, excel icon, word icon eller Acrobat Reader ikon. Noen som vet om et script som kan fikse dette for meg? Punkt 3 er ikke et krav, heller en bonus :!: På forhånd takk! Mvh KingSnake Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kanskje du finner noe på Hotscripts Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Hva med å prøve og lage et selv? Endret 16. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
KingSnake Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Takk for innspill dere som har svart konstruktivt. Hadde jeg vært god i programmering hadde jeg gjordt det selv, men hva tror du er grunnen til at jeg la inn dette? Håper det er flere som kommer med innspill :!: Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 har nå blit litt jei av og skrive script til andre, men ta en tit i manualen til PHP så finner du alt (var der jeg lærte PHP) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå