Bomsen Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 eg har eit geeforce2 MX kort, og når eg kopler det til TV'n får eg svart/kvit bilde. Har nokon ein ide om kvifor dette skjer? Etter som eg bruker pc'n som dvd spiller, er dette ganske frustrerande. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Søk i forumet, så finner du nok løsningen. Men enkelte tips er: *Sjekk at tven støtter S-Video hvis du bruker det *Sjekk at du har satt tv-ut til PAL og den utgangen du bruker (S-Video eller kompositt) *Sjekk at tven vet at det er et kompositt- eller S-Video-signal som kommer inn. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Her kan du finne en forklaring til alt: http://tvtool.info/index_e.htm Trykk på archive øverst og deretter på Cable Faq. Da bør du finne svar på det du måtte lure på. Lenke til kommentar
Xenofex_83 Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Muligens defekt kabel... Da jeg fikk det problemet var det bare dårlig kontakt, men jeg går ut ifra at du har testet det (hvis ikke sjekk at kabelen er festet skikkelig) det kan være lednings brudd på en eller flere av lederne inne i kabelen, eller at noen pinner er bøyd eller knekt Lenke til kommentar
Odden Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 gå på bildemenyen på tven og sjekk hva den står på... hadde samme problemet selv, da var det at tv-en var instillt feil. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 på http://tvtool.info/index_e.htm står løsningen under faq'n som han ene sa :smile: hvis tv'n din kun har vhs inngang, få tak i en svhs til vhs overgang og bruk tv-tool :wink: Lenke til kommentar
Thrain Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Ikke gjør det så vanskelig for stakkarsnen da hehe. på mit gf 4 kort så gjaldt det bar eog bytte fra s vidio ut til sammen satt video ut. under nview dte finns sikkert noe lignende valg hos deg også Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 15:24, blackbrrd skrev:på http://tvtool.info/index_e.htm står løsningen under faq'n som han ene sa :smile: hvis tv'n din kun har vhs inngang, få tak i en svhs til vhs overgang og bruk tv-tool :wink: Hvordan ser en VHS-inngang ut? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Hvordan ser en VHS-inngang ut? LOL Hvorfor er det så mye forvirring rundt svideo og svhs mon tro.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Kanskje fordi produsentene av kabler, hifi- og andre skribenter, elektronikkprodusenter o.l ikke klarer å være konsekvente? Men på det konseptuelle plan har S-VHS og S-Video enkelte likheter, begge deler videosignalet i krominans og luminans for å oppnå bedre signalseperasjon. Men det er to forskjellige "ting". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg hadde oxo det "Problemet" på wide-screen tv'en min da jeg første gangen skulle se film på TV'en. Løsningen var å trykke 2 ganger på s-video utgangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå