t0ffemannen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 ja tittel sier da mye.. Jeg har sp1 og prøvde og formatere med en sp2 cd.Da den blå windows streken kommer fryser pcen.Cden har fungert helt fint på en annen pc som eg formaterte.Hva er galt ? Takker for svar ! Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Ingen som kan svare ? Håper på svar.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 har du fått en stripe på cden eller noe? kanskje den cdromen ikke liker den platen? Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 mhm mener du at eg skal prøve den andre cd-romen da.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er dette en slipstream cd du har lagd selv du prøver å bruke? Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 ja den er brent.en kompis som har peiling og har funket på 3 andre pcer.Men jeg lurer på om det kan være cd-romen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå