Jozzy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Er det noen der ute som har klart å flashe om bios på et dell system, eller låst opp bios for klokking. Har planer om klokking, men det er umulig med nåværende bios. Alternativet er nytt HK, men har lite penger for øyeblikket, så blir meget fornøyd hvis det lar seg gjøre å låse opp bios på en måte. Endret 16. mars 2005 av Jozzy Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Tror det blir vanskelig, dell biosene er vel typisk laget for at det ikke skal gå Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 ja,den drømmen må du nok glemme for å skifte hk må du skifte kabinett og dette skal nok være nok så vansklig har jeg hørt. Lenke til kommentar
Jozzy Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Har aldri hørt om at kabinettet må skiftes.Det er et miniATX hovedkort som står i. Men har hørt at PSU må skiftes. Endret 24. mars 2005 av Jozzy Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Tror jeg har lest en tråd her en plass om at hk er fast i kabbiset og at det var bedre å kjøpe et nytt system. Lenke til kommentar
Jozzy Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Hk er ikke festet, har tatt det ut flere ganger, men holder uansett på med nytt kabinett Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ok da tilk jeg feil da. lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå