Alastor Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er samme i ny innpakning. Så om du har spillt det før er det kanskje ikke all verdens replayverdi, men det er lagt til litt ekstra actionscener og sånnt, pluss at grafikken endelig er på det nivået et spill som det fortjener. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Jeg må stresse at du BURDE kjøpe Eternal Darkness: Sanitys Requiem. Jeg og en kompis runda det sammen. Det var en fryd å spille og se på. Dette spillet kan lett skaffes for under en 200 lapp Link til IGN review. Score 9,6 Endret 17. mars 2005 av Starscream12 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Hvordan er Final Fantasy: The Crystal Chronicals? Det ser litt vell barnslig ut, selv for Final Fantasy. Er det en barneversjon av Final Fantasy? Eller er det ett fullverdig medlem av Final Fantasy-serien? Jeg er, som jeg sikkert har sagt mange ganger før, ekstremt stor fan av Final Fantasy. Men akuratt CC har jeg ikke hørt så mye om. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Er du fan av final fantasy så vil du nok ikke like CC. Er et ganske annet type spill enn de andre. Jeg klarte aldri å få den gode følelsen av spillet... Men, eternal darkness skal faktisk være ganske bra ja . Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Ja, jeg skal kjøpe Resident Evil. Utgivelsesdato er i dag, sant? Jeg får ikke lønning før den 15. April. Så det blir i hvert fall ikke noe innkjøp før den tid. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hva med en titt her? http://gamer.no/lister.php?at=2&konsoll=18 Mine personlige favoritter, hvorav du bør gå til innkjøp av samtlige: Metroid: Prime, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Paper Mario: The Thousand-Year Door, Eternal Darkness. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Får du tak i Zelda Collectors Editon er dette verdt noen kroner. Spillet inneholder til Zelda spill som ble gitt ut til NES, samt to som ble gitt ut til N64. Et must for alle som digger Zelda-serien. Ang. Windwaker spillet: Prøv å få fatt i det første opplaget av spillet. Dette er en dobbeldisk utgave med The Legend of Zelda - Ocarina of Time: Master Quest. Dette er en ny og vanskeligere utgave av Ocarina of Time. Til høsten kommer forøvrig det nye Zelda spillet ut (ingen tittel enda), samt RE4 som folk nevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå