Gå til innhold

Vurderer kjøp av Game Cube. Hvilke spill?

Skurupu

Anbefalte innlegg

Nå som det snart kommer ett nytt Legend of Zelda-spill ut, så vurderer jeg veldig sterkt å kjøpe meg Game Cube.

Hvilket andre spill kan jeg se frem til, og er det noen virkelig gode spill ute nå?

Eneste jeg kommer på i farten er Resident Evil 4, noen som har noen formeninger om det spillet?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde først en Xbox og kjøpte meg seff Halo, og trodde det var verdens beste FPS på konsoll uten tvil...Helt til jeg spilte Metriod Prime, synes det er minst like bra, og jeg er Xbox-Fan. Anbefaler både Metroid Prime og Metroid Prime: Echoes!

Lenke til kommentar
Jeg er ikke veldig stor fan av FPS så jeg trur jeg dropper Metroid Prime. Men jeg kommer definitivt til å kjøpe RE4 og WW.

Metroid Prime er ikke en vanlig FPS spill der du skal skyte alt som rører seg.. Det er et eventyrspill med puzzles og bosser her og der. Utrolig god historie. Og det beste av alt er at du får oppgraderinger etterhvert som hjelper deg til å komme til steder der du ikke kunne tidligere.

WW og RE4 er to gode spillkjøp!

Lenke til kommentar
Metroid Prime er ikke en vanlig FPS spill der du skal skyte alt som rører seg.. Det er et eventyrspill med puzzles og bosser her og der. Utrolig god historie. Og det beste av alt er at du får oppgraderinger etterhvert som hjelper deg til å komme til steder der du ikke kunne tidligere.

Dette stemmer, men det er derfor jeg også råde folk til å prøve MP før de kjøper det. Det er ganske forskjellig fra alt annet. Ikke alle som liker det.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden er det ingen som nevner "Eternal Darkness: Sanitys Requiem"? Et must for mennesker som elsker horror/adventure/psychic-thriller spill :) Et altfor oversett spill spør du meg. Keep it sane... :tease:

Anders

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden er det ingen som nevner "Eternal Darkness: Sanitys Requiem"? Et must for mennesker som elsker horror/adventure/psychic-thriller spill :) Et altfor oversett spill spør du meg. Keep it sane... :tease:

Anders

Ja det er da et godt spill, men litt for spesiell målgruppe mener jeg da. Jeg testet spillet for noen uker siden, ble lei etter 3-4 timer. Men jeg har spillt så mange spill at jeg vet hvilke jeg ikke liker, dette er nok i den kategorien ja.

Om du digger horrorspill/eventyr med puzzles så er Eternal Darkness spillet for deg.

Lenke til kommentar

Jeg har lest ganske mye om Metroid Prime nå. Og jeg trur ikke jeg kommer til å kjøpe meg dette spillet.

Resident Evil 4

The Legend of Zelda: The Wind Waker

The Legend of Zelda: (ingen veit enda)

Dette er den nåværende listen. Noe særlig flere spill enn dette trur jeg ikke jeg vil invistere i med en gang uansett.

Men kom gjerne med flere forslag, jeg er åpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...