Gerrard Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg lurer på om noen vet omtrent hva det ville kostet å få laget en relativt proff webside med flash Dette skal ikke settes opp "in real life", men jeg trenger å vite prisen da dette er et ledd i et kampanje prosjekt. Siden må inneholde et relativt enkelt spill. Er det noen som vet hva det ville kostet å få laget et enkelt spill? F.eks Java? Fint også med linker til firma som kan utføre slikt arbeid. Vet at slike priser er umulig å si nøyaktig,spesielt fordi jeg ikke vet helt hva siden skal inneholde enda, men cirka priser er bra! Hvis dette er feil kategori, ber jeg om at innlegget blir flyttet Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) En relativt proff side i flash? Hmm, 10 000 ++ ? Eller tar jeg feil nå? Endret 16. mars 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Du kan eventuelt sende en mail til ulike web- & flashdesign firmaer. Her er noen som jeg fant på google: Bysant Agressive.no Steinhaug Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Skulle jeg laget en flashside, ville jeg nok tatt rundt 15-20k.. Men store, proffe firmaer tar nok mer... Hvis de i tillegg skal lage et spill, som fordåvidt er bedre å lage i flash enn java, så blir nok prisen enda høyere. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Takker for raske og nyttige svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå