JoaJoa Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 fant plutselig en "ny" webshop.. har bestandig holdt meg til komplett, men siden de ikke har varene på lager, så måtte jeg finne en ny.. Ser at den har bra "forbruker" karakter hos webshopanbefalinger her på hw.no, men hvorfor har de ikke testet den? En liten ting til? hva er forskjellen på dette? Apacer 32MB SmartMedia Card 141,00 kr Dataram 32MB Smart Media Card 121,00 kr Standard 32MB Smart Media Card 110,00 kr det er forskjellige leverandører på ram markedet også, der ytelse er den viktige faktoren. Men jeg kan ikke skjønne at smart media card har noen ytelsesforskjell... Noen som har peiling på hva det lønner seg å kjøpe? eller er det ett fett? [ Denne Melding var redigert av: JoaJoa på 2002-06-28 01:51 ] Lenke til kommentar
christt Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Tvilsomt noe forskjell... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Minner litt om en tabbe jeg selv gjorde for noen år siden. Det var før web-shopper ble "allemannseie" og bestillinger ble foretatt med epost. Da klipte og limte vi produkter fra leverandørene, og endte selvfølgelig opp med samme produkt til både tre og fire forskjellige priser. Det var litt pinlig da man ble gjort oppmerksom på det. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå