Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Pcen min har oppført seg veldig rart i det siste og krasja opptil flere ganger. Etter å ha installert NOD32 (gratisversjonen) fant jeg 200 ( ! ) infiserte filer. Dette er filer som het et eller "annet programnavn + cracks, eller no sånt", og det viste seg raskt at alle var infisert av den samme typen virus. Win32.Krepper.c jeg fjerna alle filene med NOD32 og trodde at jeg var kvitt alle mine sorger i det filene var borte fra pcen. Men, nei... Nå får jeg en advarsel med jevne mellomrom om at fila fins på pcen. jeg deleter fila med NOD32 vær gang, men det dukker stadig opp nye infiserte filer... Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt viruset? Kunne trengt litt hjelp til dette. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Søk gjennom harddisken(e) i sikkermodus (F8 under oppstart), og slett alle infiserte filer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Når under oppstart Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Når under oppstart Rett før Windows booter/under bootingen. Bare trykk vilt på F8 du, det fungerer bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 *tester* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det funka jo ikkeno bedre. Hvis jeg tar en scan finner jeg ingenting lenger. Men innimellom dukker det opp advarsler fra NOD32 som sier at den har funnet en fil infisert av Win32.Krepper.c. Finnes det ikkenoen programmer for å fjerne dette virruset spesielt? Sånn som med sasser f.eks. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Du kom deg inn i sikkermodus? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Litt nyttig info jeg fant om viruset ditt. http://www.viruslist.com/en/viruses/encycl...a?virusid=60616 NB! Dette er link til info om viruset, ikke selve viruset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg kom inn i Safe-mode, ja. men som sagt fungerte det ikke noe bedre. Takk for litt fakta om viruset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå