Sealine Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Nikon kameraet mitt sluker bokstavelig talt opp batterier. Det kan gå kun et par timer med normal bruk før det er tomt, noen som vet hva det kommer av? Men alikevel varierer det veldig. I sommer og juleferien feks trenger jeg ikke lade en gang. Og da brukte jeg det også mye! Når kan det gå ut på noen timer med helt normal bruk. Noen som har samme problem, eller vet hva det kommer av? Mvh Petter Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har dette kameraet selv som "party-kamera" og har ingen problemer med det. Har du oppladbare batterier? Bruker du LCD veldig ofte? Oppladbare batterier holder som regel dobbelt så mye (eller i nærheten) så lenge som vanlige AA batterier. Bruk LCD minst mulig så skal ikke strømmen være noe problem. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 De første modellene av enten dette eller forrige modell (3100) kom med batterier som ikke var helt ferdige fra verkstedet sin side. Det hjelper å file forsiktig på batteripolene da disse kan inneholde en slags hinne som egentlig skulle vært fjernet. Merk at dette gjelder kun på de kamera hvor det fulgte med oppladbare batterier og lader i pakken. Ellers vil batteriene fortere gå tomme om det er kaldt der du tar bilder. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Intressant! Akkurat nå kan jeg faktisk ikke huske om det fulgte med lader og batterier, eller om jeg kjøpte det ved siden av.. Men vil det kunne skade batteriene mine om jeg gjør et forsøk på å file forsiktig? Mvh Petter Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Nei, det vil ikke gjør skade så lenge du overdriver og bruker mye makt. Du skal bare se at batteripolene blir litt slitte... ikke ødelagt. Lenke til kommentar
FOXTER Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hai. Slenger like greit inn et spm, jeg og. LCD på mitt 3200 slår seg av etter hvert bilde jeg tar, noe som er litt irriterende. Er det mulig å fikse dette? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hai. Slenger like greit inn et spm, jeg og. LCD på mitt 3200 slår seg av etter hvert bilde jeg tar, noe som er litt irriterende. Er det mulig å fikse dette? Høres litt rart ut... det skal vanligvis komme på igjen etter få sekunder. Men sjekk i menyen om du har fått stilt på en litt rar innstilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå