Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke installere noe på pc'en


Anbefalte innlegg

Har i det siste fått en rar feilmeldin hver gang jeg skal installere noe på pcen:

 

 

"Error number: 0x80040706

Description: Object reference not set"

 

 

den kommer før installasjonen har startet og avslutter programmet.

 

Har søkt litt på google og jeg tror det har noe med Install Shield Wizard som ikke funker.. Prøvde å oppdatere den, men der kom jo selvfølgelig feilmeldinga igjen! :S

 

Dette skjer med spill og vanlige programmer.. Kjører Windows XP Professional

 

Noen som har et forslag til løsning? :dontgetit:

 

EDIT: Har merka at Norton Antivirus heller ikke fungerer lenger :hmm:

 

Tror kansje det er et virus har gått løs på pc'en min :(

Endret av hans33
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har helt vanlig Norton Antivirus 2005

 

Programmet funker men ikke liveupdate, men jeg har funnet et rart program på prosseser som heter LUCOMS~1.exe og jeg søkte litt på internett og fant ut at det kansje kan være en orm som heter noe med Beagle

 

Har lastet ned et verktøy som skal fjerne dette så får jeg se om det funker etter det..

Lenke til kommentar
Jeg har helt vanlig Norton Antivirus 2005

 

Programmet funker men ikke liveupdate, men jeg har funnet et rart program på prosseser som heter LUCOMS~1.exe og jeg søkte litt på internett og fant ut at det kansje kan være en orm som heter noe med Beagle

 

Har lastet ned et verktøy som skal fjerne dette så får jeg se om det funker etter det..

Har du det problemet med feimeldinga"Abonnementet ditt er utløpt" elns?

Den sleit jeg med ei stønn...

Lenke til kommentar

Har testet nod32, men jeg får ikke updatet det fordi Nod32 Control Center ikke funker.. Prøvde å søke men fant ingen ting...

 

EDIT: Har enda en rar prosses som heter LUCOMS~1.EXE og denne får jeg selv om jeg er i sikker modus og Norton er deaktivert

 

EDIT 2: Har funnet ut at det er en feil med Install Shield Wizard som brukes til og installere mange programmer..

 

Søkte en del på google og har funnet ut at det IKKE finnes en eneste løsning på dette problemet. :thumbdown:

 

Så hvis noen finner ut av dette så si ifra så fort som mulig!

 

Jeg skal selv installere Windows på nytt da dette problemet ikke kan fikses.. :(

Endret av hans33
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...