ostehøvel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Har i det siste fått en rar feilmeldin hver gang jeg skal installere noe på pcen: "Error number: 0x80040706 Description: Object reference not set" den kommer før installasjonen har startet og avslutter programmet. Har søkt litt på google og jeg tror det har noe med Install Shield Wizard som ikke funker.. Prøvde å oppdatere den, men der kom jo selvfølgelig feilmeldinga igjen! :S Dette skjer med spill og vanlige programmer.. Kjører Windows XP Professional Noen som har et forslag til løsning? EDIT: Har merka at Norton Antivirus heller ikke fungerer lenger Tror kansje det er et virus har gått løs på pc'en min Endret 16. mars 2005 av hans33 Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 har du NIS???Norton Internet Security??? Hvis du har deaktiver den fort som F**n! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Nei det er vanlig antivirus.. Hadde internet security men den sletta jeg med en gang jeg fant ut hva den gjorde! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 prøv og start opp pcn i sikkerhetsmodus(F8 når du starter opp pcen) og kjør antivirus en gang til... dra ut nettverkskabelen og kjør på med antivirus programmer Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Nei det er vanlig antivirus.. Hadde internet security men den sletta jeg med en gang jeg fant ut hva den gjorde! ...Og hva er det? Lenke til kommentar
pIxeL3 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva er det såm er så gale med NIS??? (norton internett securety)? Og for og starte windows i sikkerhets modus må du trykke F8 når biosen holder på og loade. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har helt vanlig Norton Antivirus 2005 Programmet funker men ikke liveupdate, men jeg har funnet et rart program på prosseser som heter LUCOMS~1.exe og jeg søkte litt på internett og fant ut at det kansje kan være en orm som heter noe med Beagle Har lastet ned et verktøy som skal fjerne dette så får jeg se om det funker etter det.. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har helt vanlig Norton Antivirus 2005 Programmet funker men ikke liveupdate, men jeg har funnet et rart program på prosseser som heter LUCOMS~1.exe og jeg søkte litt på internett og fant ut at det kansje kan være en orm som heter noe med Beagle Har lastet ned et verktøy som skal fjerne dette så får jeg se om det funker etter det.. Har du det problemet med feimeldinga"Abonnementet ditt er utløpt" elns? Den sleit jeg med ei stønn... Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Norton går ut i 2006 så det må være en form for virus som ødelegger, men norton klarer ikke finne det.. Skal prøve med et annet antivirus programm.. Noen forslag?? Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Norton går ut i 2006 så det må være en form for virus som ødelegger, men norton klarer ikke finne det.. Skal prøve med et annet antivirus programm.. Noen forslag?? Nod 32 er knall!!! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Enig i den... www.nod32.com Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Har testet nod32, men jeg får ikke updatet det fordi Nod32 Control Center ikke funker.. Prøvde å søke men fant ingen ting... EDIT: Har enda en rar prosses som heter LUCOMS~1.EXE og denne får jeg selv om jeg er i sikker modus og Norton er deaktivert EDIT 2: Har funnet ut at det er en feil med Install Shield Wizard som brukes til og installere mange programmer.. Søkte en del på google og har funnet ut at det IKKE finnes en eneste løsning på dette problemet. Så hvis noen finner ut av dette så si ifra så fort som mulig! Jeg skal selv installere Windows på nytt da dette problemet ikke kan fikses.. Endret 17. mars 2005 av hans33 Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Har installert Windows xp på nytt nå, men etter noen dager så kom samme feilen igjen.. nå kan jeg ikke installere en eneste ting uten at det kommer en feilmelding.. Trenger desperat hjelp! :S Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Har prøvd Trend sin online virus scan, men den fant kun en trojan, og de andre online virus scans kan jeg ikke bruke pga viruset som har ødelagt så mye... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva er det såm er så gale med NIS??? (norton internett securety)?Og for og starte windows i sikkerhets modus må du trykke F8 når biosen holder på og loade. Du må jo ikke trukke F8 under bios-load da. Det er joe Windows sin oppstart som sjekker dette. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du kan jo prøve og bruker systemgjenno... (system restore) Flink i norsk (not) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 System Restore funket heller ikke :S Men har klart å fiksen det nå! Måtte slette en korrupt fil i windows registeret og så funket alt! Det var noe med system32 etterlerannet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå