ok2k Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg hadde en stund en slik som strømbryter: Regner ikke med du brukte den normale innmaten da i tilfelle? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Må jo ha en bryter med to knapper da... on/off, og restart Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 festlig idèe, man kan gjøre mye med og uta av en PC hvis man bare gidder. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg hadde en stund en slik som strømbryter: Regner ikke med du brukte den normale innmaten da i tilfelle? Går fint det... Må bare koble litt anneledes! Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg hadde en stund en slik som strømbryter: Regner ikke med du brukte den normale innmaten da i tilfelle? Går fint det... Må bare koble litt anneledes! I en nødstoppbryter har du jo nc-kontakt, her trenger du no! I tilfelle må du ha hatt knappen inne hele tid, og tatt den ut hver gang du skulle starte pc'en Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ja det går forsatt fint å bruke den om du kobler på en måte at kretsen sluttes når den brytes (vansklig å forklare) . Du kan også fjerne den haken som holder den inne når den er klemt inn og vikps har du en startknapp til PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå