Gå til innhold

r520 300-350mill transistorer

graks

Anbefalte innlegg

Den presentasjonen er ifra mai i fjor om jeg ikke husker feil. Det har åpenbart skjedd forandringer her.

We’ve previously reported that the next generation of DirectX, formerly dubbed “DirectX Next”, had been moved in name to “Windows Graphics Foundation” for the future Longhorn based operating system, however we’ve heard that this name may already be slightly outdated. Graphics requirements for Longhorn will actually be split into two levels – what’s required for the new 3D desktop interface and the next generation DirectX requirements.

It was previously reported that Longhorn’s would require two levels of DirectX support to get the benefits of the 3D interface – the first being DirectX7 glass graphics and the second being DirectX9. These requirements have since moved on and there will three modes of interface support: “Classic”, which is basically the 2D Windows 2000 interface for any graphics that don’t meet the higher requirements, “Aero” and “Aero Glass”. Aero and Aero Glass are both the 3D interfaces, and the hardware requirements have moved on to what was previously described as DX9L – the minimum requirement for any Aero support will require Pixel Shader 2.0 capabilities for hardware acceleration of ClearType, as well as other effects, and to support Aero Glass more graphics memory will be required, as well as a recommendation for support of Vertex Shader 2.0.

Its our understanding that this “DX9L” requirement to support the Aero level interfaces will now be referred to Windows Graphics Foundation, whilst the “DirectX Next” specification will become Windows Graphics Foundation 2.0.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MistaPi: Aki =) Merkelig at det dokumentet er fortsatt å laste ned egentlig hvis det er gjort forandringer... Ser nå at begge dokumentene ligger der ute, men fortsatt så referer de til WGF1.0 som er forandret...

Longhorn skal visstnok ha støtte for 2 16-bit DAC's... Får se hva som blir final siden de har forandret en del ser det ut som =)

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
Håper bare specsa til R520 stemmer jeg. For da blir det 2X R520 på meg :p

Det blir dyrt for deg da :p

Har ca 11000 klart på konto til bruk på oppgradering. Har spart siden jeg begynte i militæret 18 august 2004. Er ikke mye man kan bruke penger på mens man er der inne vet du...

Lenke til kommentar
Har ca 11000 klart på konto til bruk på oppgradering. Har spart siden jeg begynte i militæret 18 august 2004. Er ikke mye man kan bruke penger på mens man er der inne vet du...

Hmm... når jeg var i forsvaret så var det ingen problemer å finne ting å bruke penger på :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...