Kanetheheatsink Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei! tenkte jeg skulle skaffe meg en skins til windows som så ut som LongHorn. Noen som har noen linker til sider der jeg kan lovlig laste ned et program med longhorn skin til windows xp? Mvh.Lasse Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Og hva har så dette med Generell/annen programmering å gjøre? Riktig kategori er Programvare > Windows. Ikke første gangen, magubrothers... Rapportert. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Ville nå si at Windows programering er om Windows. Ikke ting i tilleg til windows. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ikke gratis, men jeg bruker StyleXP og det fungerer meget bra. "Skins" laster man ned separat etter behov. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Prøvde den, men fant ingen fine longhorn Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kva denne posten gjer i generell programmering forstår eg heller ikkje. Viss trådstartar er ute etter er eit program som endre utasjånaden til Window, altså program og programvare-kategorien er eit naturleg valg, men sidan windows har sin eigen kategori er det primært der ein slik post skal plasseres. Programmeringskategorien: Kva er det? Jo om trådstater trengte hjelp til å programmere ein "skinmaker" (sjølv om windowsprogrammerings-kategorien ville ha vore meir rett) så ville det vore naturleg å putte den i denne forumdelen av hw-forumet. Windows og windowsprogrammering er to forskjellige ting, det eine er eit operativsystem mens det andre er utvikling av programvare i miljøet som det operativsystemet genererer. Så kva er det trådstarter spør om? Programvare og dermed er det windows som er rett kategori, for eg ser ikkje ein liten bit kode i denne posten. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 WindowBlinds er et meget bra (og gratis) alternativ. Det er også tilgjengelig en del Longhorn skins til programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå