Brugle Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Jeg har en Inspiron 8600 med Geforce FX Go 5200, ikke helt optimalt for WoW og lei av eksterne hd. Det jeg kunne tenke meg er en av de nye sånne små boksene men en liten dæsj kraft i, ca. nok til å kjøre 1680x1050 oppløsning med alt max. i wow. Men også rom for to tre hd så jeg kan få meg litt hd plass. Litt motivasjon på min eneste fysiske trening er godt å ha. Er veldig AMD mann forresten. Vet ikke helt hva prisen blir men ligger vel rundt Holmenkollen 1000 lapp. Kanskje litt mer. Stikkord er flyttbar, men ikke bærbar. Og jeg vill gjerne bare fortsette å bruke skjermen som er i den bærbare hvis det er mulig. Endret 16. mars 2005 av Brugle Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dette er vel det billigste barebonekabbiset. Du får kanskje billigere andre steder. 1 319 kr Tror du vil få problemer med 3hdder hvis du skal ha optisk enhet i tillegg Ville kanskje ha satset på et miditower i steden Har foresten ikke peiling på barebone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå