pertm Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg er ikke sikker på om formen gjør det noe bedre. Den er klart anderledes, men det er også det. Kan ikke si jeg ser noen grunner til å kjøpe den eller ikke kjøpe den. Hvis det hadde stått mellom den og en helt lik firkantet boks i den grad den kan være lik til samme pris så kanskje jeg hadde valgt en slik. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Glimrende med nytenking, men synes egentlig ikke den var noe spesielt fin. Kunne tenkt meg noe slikt noe. Trenger ikke være kraftige saken. 1,5GHz (AMD eller P-M), 512MB ram, 2,5" HDD og slimline optisk enhet (hvis den ikke er integrert slik som på bildet. Vært godtnok med combo-drev, selv om DVD-brenner er å foretrekke). Greier seg med integrert GF4 MX. Hadde vært en drømmemaskin Endret 16. mars 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det der var så harry at jeg tror jeg må ha et til SFF samlingen min Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Glimrende med nytenking, men synes egentlig ikke den var noe spesielt fin. Kunne tenkt meg noe slikt noe. Trenger ikke være kraftige saken. 1,5GHz (AMD eller P-M), 512MB ram, 2,5" HDD og slimline optisk enhet (hvis den ikke er integrert slik som på bildet. Vært godtnok med combo-drev, selv om DVD-brenner er å foretrekke). Greier seg med integrert GF4 MX. Hadde vært en drømmemaskin Tja, så lenge hastighet ikke er viktig så kan du kjøpe en mini-Mac kanskje? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Eneste grunnen til å kjøpe en minimac er for å ribbe den og putte i mini itx. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Allfather. Jeg er enig. Den kassa der hadde etter min mening tatt seg bedre ut med dobbel kasett-deck, to middels store høyttalere og påskriften "Boombox" på toppen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Den kommer ikke til å havne på skrivebordet mitt... Nix. Ikke var den kul, og den så slett ikke særlig praktisk ut. Kunne sikkert finne på å trille av gårde også... Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Den kommer ikke til å havne på skrivebordet mitt... Nix. Ikke var den kul, og den så slett ikke særlig praktisk ut. Kunne sikkert finne på å trille av gårde også... HAHA bare triller ned fra skrivebordet og "knus" :!: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 HAHA bare triller ned fra skrivebordet og "knus" :!: Lille trille satt på hylle, lille trille... og så videre... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det sies av andre medlemmer på forumet her at den har en PCI-x slot. Men PCI-sporet må være low profile. Tror dere da at det er plass til et vanlig PCI-x kort om de plassere det nærmest midten, men bare et low-profile PCI-kort? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Er et vanlig PCI-e og et lowprofile pci. God nok svar? Endret 18. mars 2005 av Allfather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå