Spr0cket Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) (Vet ikke hvor dette hører hjemme, flytt det gjerne til en bedre plasering) Dette er egentlig småplukk, men hvis noen skulle føle seg kallet.. Jeg trenger et par flere strømuttak fra psuen min til WD sata disker. Kan bruke både molex og 15-pin. Spørsmålet er om noen av dere vet hvor man får tak i splittere (molex-> 2x sata eller molex->2x molex) til en rimelig penge. Trenger ca fem stk. Så komplett/mpx/psdata og lignende har de til 35 kr stykket, blir litt mye. Databutikken har de til 6 (!) kr stykket, og dette hadde jo vært genialt hvis det ikke hadde vært for at man må betale 150 kr i porto og oppkrav på et par kabler. Så hvis noen her vet noe jeg ikke veit om hvor det er greit å få tak i slike uten å betale flere hundre i porto, gi et pip. edit: bor i bodø, elkjøp fremstår ikke som et alternativ. Endret 16. mars 2005 av Spr0cket Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva er det du egentlig spør om? Du har jo funnet billige kabler, bare at det er på en nettbutikk. Du kan evt ta deg en tur på en databutikk og se om de har det inne der. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Tror de har noe på Clas Ohlson, siden du ikke liker nettbutikker (frakt) så kan du sikkert stikke innom der. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Dobbelpost, noe med hw.no som gjør det. Endret 16. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (Vet ikke hvor dette hører hjemme, flytt det gjerne til en bedre plasering) Dette er egentlig småplukk, men hvis noen skulle føle seg kallet.. Jeg trenger et par flere strømuttak fra psuen min til WD sata disker. Kan bruke både molex og 15-pin. Spørsmålet er om noen av dere vet hvor man får tak i splittere (molex-> 2x sata eller molex->2x molex) til en rimelig penge. Trenger ca fem stk. Så komplett/mpx/psdata og lignende har de til 35 kr stykket, blir litt mye. Databutikken har de til 6 (!) kr stykket, og dette hadde jo vært genialt hvis det ikke hadde vært for at man må betale 150 kr i porto og oppkrav på et par kabler. Så hvis noen her vet noe jeg ikke veit om hvor det er greit å få tak i slike uten å betale flere hundre i porto, gi et pip. edit: bor i bodø, elkjøp fremstår ikke som et alternativ. Finn noen kamerater som trenger pc utstyr og er villige til å handle fra databutikken, så spleiser dere rett og slett på frakt... Jo fler, jo bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå