Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe kabel/splitter te molex/sata

Anbefalte innlegg

(Vet ikke hvor dette hører hjemme, flytt det gjerne til en bedre plasering)

Dette er egentlig småplukk, men hvis noen skulle føle seg kallet..

Jeg trenger et par flere strømuttak fra psuen min til WD sata disker. Kan bruke både molex og 15-pin. Spørsmålet er om noen av dere vet hvor man får tak i splittere (molex-> 2x sata eller molex->2x molex) til en rimelig penge.

Trenger ca fem stk.

Så komplett/mpx/psdata og lignende har de til 35 kr stykket, blir litt mye.

Databutikken har de til 6 (!) kr stykket, og dette hadde jo vært genialt hvis det ikke hadde vært for at man må betale 150 kr i porto og oppkrav på et par kabler. :thumbdown:

Så hvis noen her vet noe jeg ikke veit om hvor det er greit å få tak i slike uten å betale flere hundre i porto, gi et pip.

edit: bor i bodø, elkjøp fremstår ikke som et alternativ.

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Vet ikke hvor dette hører hjemme, flytt det gjerne til en bedre plasering)

Dette er egentlig småplukk, men hvis noen skulle føle seg kallet..

Jeg trenger et par flere strømuttak fra psuen min til WD sata disker. Kan bruke både molex og 15-pin. Spørsmålet er om noen av dere vet hvor man får tak i splittere (molex-> 2x sata eller molex->2x molex) til en rimelig penge.

Trenger ca fem stk.

Så komplett/mpx/psdata og lignende har de til 35 kr stykket, blir litt mye.

Databutikken har de til 6 (!) kr stykket, og dette hadde jo vært genialt hvis det ikke hadde vært for at man må betale 150 kr i porto og oppkrav på et par kabler. :thumbdown:

Så hvis noen her vet noe jeg ikke veit om hvor det er greit å få tak i slike uten å betale flere hundre i porto, gi et pip.

edit: bor i bodø, elkjøp fremstår ikke som et alternativ.

Finn noen kamerater som trenger pc utstyr og er villige til å handle fra databutikken, så spleiser dere rett og slett på frakt... Jo fler, jo bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...