Gå til innhold

Hva kan en 6630 byttes mot?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en meget lite brukt 6630 som jeg skal bytte. Noen som har noen forslag til en telefon i samme prisklasse? evt en tilsvarende bra telefon?

Har ikke brukt for 3g egentlig men radio skulle jeg gjerne hatt...og klapptelefon

Først og fremst ville jeg ikke ha byttet :no: . Men hvis 3g ikke er viktig så kan du jo kanskje bytte til se p910i. ;) Hvet det ikke er klapp telefon, men den er kul og avansert, Hvis du vil ha mindre avanserte telefoner så er det en del kule klapp telefoner fra samsung og nokia :thumbup:

Lenke til kommentar

hei alle

takk for svar.

Jeg må inrømme at jeg har et problem(samboeren min er enig..hihi).

Straks jeg har fått meg ny mobil så må jeg ha en ny. Jeg digger 6630 men jeg har lyst å prøve noe annet. Har som sagt ikke så mye brukt for 3G. bruker det sjelden...bare når jeg laster opp bilder via agile messenger eller noe (det går raskt!)

Folk kaster D500 etter meg men har den egentlig mer å skilte med en en bra skjerm og kamera?

Kunne faktisk tenkt meg en p910 da jeg har en slags stylus fetish...men tviler på at jeg får byttet likt med min 6630. Har fått tilbud å kjøpe en p900 for 1000 kr så lurer vel kanskje litt på om jeg skal fleske til der. Er vel ikke så mye mer å hente på storebroren p910? :roll:

Lenke til kommentar
hei alle

takk for svar.

Jeg må inrømme at jeg har et problem(samboeren min er enig..hihi).

Straks jeg har fått meg ny mobil så må jeg ha en ny. Jeg digger 6630 men jeg har lyst å prøve noe annet. Har som sagt ikke så mye brukt for 3G. bruker det sjelden...bare når jeg laster opp bilder via agile messenger eller noe (det går raskt!)

Folk kaster D500 etter meg men har den egentlig mer å skilte med en en bra skjerm og kamera?

Kunne faktisk tenkt meg en p910 da jeg har en slags stylus fetish...men tviler på at jeg får byttet likt med min 6630. Har fått tilbud å kjøpe en p900 for 1000 kr så lurer vel kanskje litt på om jeg skal fleske til der. Er vel ikke så mye mer å hente på storebroren p910? :roll:

For det første så er 6630 en mye bedre telefon enn D500 :yes: Så å bytte til den er bare dumt :thumbdown: Men vil du absolutt bytte så ville jeg slått til på p910, men tillbudet du fikk på p900 var bra og forskjellene er ikke store på de to ;) .Men for meg er det meningsløst og bytte til en dårligere telefon enn du allerede har :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...