cubastar Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har en meget lite brukt 6630 som jeg skal bytte. Noen som har noen forslag til en telefon i samme prisklasse? evt en tilsvarende bra telefon? Har ikke brukt for 3g egentlig men radio skulle jeg gjerne hatt...og klapptelefon Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hmm, 6630 kan vel byttes "mot det meste", siden det er en såpass avansert telefon! Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har en meget lite brukt 6630 som jeg skal bytte. Noen som har noen forslag til en telefon i samme prisklasse? evt en tilsvarende bra telefon? Har ikke brukt for 3g egentlig men radio skulle jeg gjerne hatt...og klapptelefon Først og fremst ville jeg ikke ha byttet . Men hvis 3g ikke er viktig så kan du jo kanskje bytte til se p910i. Hvet det ikke er klapp telefon, men den er kul og avansert, Hvis du vil ha mindre avanserte telefoner så er det en del kule klapp telefoner fra samsung og nokia Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva med D500 ? Er ikke klapp, men et heller bedre valg synes nå jeg.. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Sony Ericsson S700i? Den har hvertfall FM-radio. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ja... bra valg det ^Cartman^ Men han ser jo etter en klapp tlf Lenke til kommentar
andus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 lgt5100 har ikke radio da men... Lenke til kommentar
cubastar Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 hei alle takk for svar. Jeg må inrømme at jeg har et problem(samboeren min er enig..hihi). Straks jeg har fått meg ny mobil så må jeg ha en ny. Jeg digger 6630 men jeg har lyst å prøve noe annet. Har som sagt ikke så mye brukt for 3G. bruker det sjelden...bare når jeg laster opp bilder via agile messenger eller noe (det går raskt!) Folk kaster D500 etter meg men har den egentlig mer å skilte med en en bra skjerm og kamera? Kunne faktisk tenkt meg en p910 da jeg har en slags stylus fetish...men tviler på at jeg får byttet likt med min 6630. Har fått tilbud å kjøpe en p900 for 1000 kr så lurer vel kanskje litt på om jeg skal fleske til der. Er vel ikke så mye mer å hente på storebroren p910? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Denne er feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 hei alletakk for svar. Jeg må inrømme at jeg har et problem(samboeren min er enig..hihi). Straks jeg har fått meg ny mobil så må jeg ha en ny. Jeg digger 6630 men jeg har lyst å prøve noe annet. Har som sagt ikke så mye brukt for 3G. bruker det sjelden...bare når jeg laster opp bilder via agile messenger eller noe (det går raskt!) Folk kaster D500 etter meg men har den egentlig mer å skilte med en en bra skjerm og kamera? Kunne faktisk tenkt meg en p910 da jeg har en slags stylus fetish...men tviler på at jeg får byttet likt med min 6630. Har fått tilbud å kjøpe en p900 for 1000 kr så lurer vel kanskje litt på om jeg skal fleske til der. Er vel ikke så mye mer å hente på storebroren p910? For det første så er 6630 en mye bedre telefon enn D500 Så å bytte til den er bare dumt Men vil du absolutt bytte så ville jeg slått til på p910, men tillbudet du fikk på p900 var bra og forskjellene er ikke store på de to .Men for meg er det meningsløst og bytte til en dårligere telefon enn du allerede har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå