Thel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei! Er det bare jeg som synes komplett reklamen på forsiden har stått der litt vel lenge nå? Kan vell neppe regnes som et "nytt år" lengere! En litt mer oppdatert reklame hadde vært å fortrekke, feks som på hw.no der man ser produkter som er på ukens tilbud, med litt lette spesifikasjoner og pris! Har ikke noe imot reklame, så lenge det er ting som intresserer meg, og den ikke er proppet full av flash/lyd! Her er reklamene jeg snakker om, venstre er ok.no reklamen, og hw.no til høyre: H.kon Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 At Komplett synes nyttår varer til påske er vel ikke vårt problem. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dette har vel ingenting med tilbakemelding til Overklokking.no å gjøre? Det er komplett som administrerer sine reklamer. Klag til dem ikke til overklokking.no! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Er jo ikke direkte klaging dette da, er bare et lite tips Er i litt prikehumør, vært syk i 6 dager nå At Komplett synes nyttår varer til påske er vel ikke vårt problem. Der tar du feil, Jula varer helt til TG Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 At Komplett synes nyttår varer til påske er vel ikke vårt problem. Der tar du feil, Jula varer helt til TG Ikke si det til noen, men TG er i påsken. Ser egentlig ikke poenget med denne posten. Komplett har kjøpt reklameplass fra Hardware Online, og da kan de disponere denne plassen selv, så lenge de følger reglene Hardware Online har satt. Jeg tviler meget sterkt på at en av disse reglene forbyr Komplett å være litt desorientert når det gjelder tid. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 drit i poenget med posten da. kan ikke ha det sånn at komplett prøver å få oss til å tro at det er nyttår fremdeles Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 drit i poenget med posten da.kan ikke ha det sånn at komplett prøver å få oss til å tro at det er nyttår fremdeles Nei, det er jo litt av en skandale. Jeg synes faktisk at daglig leder av Komplett burde bli anmeldt for å "bevisst forsøke å lure folk til å tro at det er nyttår". Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Kan ikke vi kreve et nyttårs salg fra de da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå