Gå til innhold

Kurt Cobain død?


Agurken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem var Kurt Cobain egentlig ? Har hørt navnet, men aner bare ikke hvor jeg skal plassere det.

Kurt Cobain var vokalist i den kjente grunge-gruppen Nirvana. Grunge er en avart av hard-rock. Han begikk selvmord, men det er fortsatt spekulasjoner om hans kone Courtney Love var innblandet i bortgangen hans.

Lenke til kommentar
Åh, Nirvana ja. Nirvana er en veldig god gruppe syntes nå jeg, trist å høre at vokalisten er død. :/

no shit da sherloc...er nok en liten stund siden det skjedde ja..

etter det jeg har hørt så har han skutt seg selv med en pistol eller hagle.

Endret av Nidhogg
Lenke til kommentar
Åh, Nirvana ja. Nirvana er en veldig god gruppe syntes nå jeg, trist å høre at vokalisten er død. :/

no shit da sherloc...er nok en liten stund siden det skjedde ja..

etter det jeg har hørt så har han skutt seg selv med en pistol eller hagle.

Haha, etterslep. snart 11 år siden.

 

Overdose så stor at han ikke ville ha overlevd. Så før heroinen kicka inn så tok han en hagle i kjeften.

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker på dette, men er det ikke dette bildet som gjorde at Converse-sko plutselig slo ordentlig gjennom på markedet?

 

Mener å huske en histore der en kjent musiker ble tatt bilde av gjennom et vindu hvor han var død og han hadde på seg Converse-sko.

 

Var litt vanskelig å se på det bildet..

 

EDIT:

 

http://harri_aho.tripod.com/kurt.htm

- Kurt's Death:

 

In the morning of April 8, 1994, an electrician arrived at Kurt house in Seattle and spotted what he thought was a mannequin lying on the floor of a small cottage/greenhouse above the garage.

Upon closer examination, he realized that what he saw was the body of a young male with a shotgun on his chest. The police arrived and body, dressed in jeans, a shirt and Converse trainers, was removed for identification. Fingerprints confirmed that it was Kurt Cobain, he left a suicide note, a wife and a daughter, and millions of fans that will not let go and will never forget him.

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Åh, Nirvana ja. Nirvana er en veldig god gruppe syntes nå jeg, trist å høre at vokalisten er død. :/

no shit da sherloc...er nok en liten stund siden det skjedde ja..

etter det jeg har hørt så har han skutt seg selv med en pistol eller hagle.

Haha, etterslep. snart 11 år siden.

Såpass ja. Jaja, trodde dere mente at han døde nå for kort tid siden. Gidder ikke sette meg inn i hvilke artister en gruppe tidligere har inneholdt.

Lenke til kommentar
Åh, Nirvana ja. Nirvana er en veldig god gruppe syntes nå jeg, trist å høre at vokalisten er død. :/

no shit da sherloc...er nok en liten stund siden det skjedde ja..

etter det jeg har hørt så har han skutt seg selv med en pistol eller hagle.

Haha, etterslep. snart 11 år siden.

 

Overdose så stor at han ikke ville ha overlevd. Så før heroinen kicka inn så tok han en hagle i kjeften.

du... 1,52 ML me heroin gjør det umuligt at han har skytt seg selv... Det er 3 ganger mer enn du kan ha i deg.. + det var ikkje fingeravtrykk på hagla.. Ein død mann kan ikkje tørke av fingeravtrykk!! :blush::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...