Gundersen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei! Jeg har Counsterstike Source, når jeg spiller online hakker det ganske kraftig en gang i blant, noen ganger tar det en stund før det kommer, og noen ganger kommer det ofte. (altså hakkinga) Det virker nesten som om det er en "lag" men pingen min holder seg ofte på 20-80ms Så jeg skjønner ikke helt at det kan være det. Jeg har følgende hardware: Gainward 6800GT Grafikkort Asus A8N SLI Deluxe Hovedkort AMD Athlon 64 2.2 Ghz 3500+ CPU 2X 512MB PC3200 Geil ULD CL2 Minne I Dual Channel Samsung 160GB Harddisk 410W Thermaltake Polo12 Peak 500W Strømforsyning Hakkinga kan beskrives bedre: Etter jeg har gått et stykke bortover går jeg pluttselig et stykke tilbake for så å kunne fortsette å gå igjen, men det tar en periode på 30-200 sekunder før det skjer igjen. Noen som kan hjelpe meg? trenger sårt hjelp til dette, siden det er veldig plagsomt Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei! Jeg har Counsterstike Source, når jeg spiller online hakker det ganske kraftig en gang i blant, noen ganger tar det en stund før det kommer, og noen ganger kommer det ofte. (altså hakkinga) Det virker nesten som om det er en "lag" men pingen min holder seg ofte på 20-80ms Så jeg skjønner ikke helt at det kan være det. Jeg har følgende hardware: Gainward 6800GT Grafikkort Asus A8N SLI Deluxe Hovedkort AMD Athlon 64 2.2 Ghz 3500+ CPU 2X 512MB PC3200 Geil ULD CL2 Minne I Dual Channel Samsung 160GB Harddisk 410W Thermaltake Polo12 Peak 500W Strømforsyning Hakkinga kan beskrives bedre: Etter jeg har gått et stykke bortover går jeg pluttselig et stykke tilbake for så å kunne fortsette å gå igjen, men det tar en periode på 30-200 sekunder før det skjer igjen. Noen som kan hjelpe meg? trenger sårt hjelp til dette, siden det er veldig plagsomt kan være serveren som lagger også siden det kommer avogtil! spør der du spiller om andre lagger også og se. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Det er slik på alle servere. Men det ser ut til å være slik sjeldent når de er lite folk... Kan dette han noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Ingen av de punktene hjelper meg. Edit: Og dessuten virker det som om PC'en min er problemet, ingenting skrur seg av eller er tregt, det HAKKER! har du ikke lest problemet mitt grundig nok, ikke noe virus er grunnen til disse problemene. Hvis det er noe du mener jeg burde lagt ved som jeg ikke har så kan du jo spørre etter det. Også ikke bare linke til en slik post, for den hjelper virkelig ikke meg. Greit nok at du sier ifra, men jeg syntes også at hvis det var noe du manglet kunne du sagt spessifikt hva du lette etter for å hjelpe meg. og ikke bare linka til den "her er alt som trengs for at problemet ditt blir løst" tråden. det er vell ingen store mangler på informasjonen jeg har gitt er det vell? Kanskje dette med drivere som jo forøvrig: JO ALT ER OPPDATERT. Endret 16. mars 2005 av Gundersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå