Gå til innhold

Ny PC i Lian Li kabinett

Anbefalte innlegg

Etter å ha hørt og lest svært mye posistivt om Lian Li sine kabinetter valgte jeg dette kabinettet når jeg bygde meg ny PC i går:

http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=62.

Dette kabinettet er støydempet så jeg hadde store forhåpninger om å få en "stille" PC. Jeg valgte Asus A8N-SLI Deluxe S939 som hovedkort, kanskje ikke det lureste med tanke på støy, men jeg har alltid vært svært fornøyd med alle mine Asus.

Jeg har nå koblet på alle kabinett viftene (2 foran og 1 bak) og jeg mistenker at disse lager en god del støy. Jeg mener og ha lest at de 2 viftene foran er regulerbare, må jeg da kjøpe en viftestyring eller er det en annen mulighet for å senke hastigheten.

Hvis ikke jeg får senket farten så vurderer jeg rett å slett å koble de ut da min system har følgender temperatur etter en hard økt med WoW.

CPU: 34 (AMD 64 3500+ "Winchester")

System: 29

Noen som har tips?? Synes også det bråker fælt når min NEC 3520 "spinner" i gang.,,,,,,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes poster som viser hvordan du lager en billig viftestyring selv, eller du kan jo kjøpe viftestyring. Men med så lave temperaturer gjør det ikke så veldig mye å koble ut en vifte eller to tror jeg, men sjekk for sikkerhets skyld!

Det med DVD-spilleren er normalt, men du kunne prøve å finne en "brems", et program som gjør at CD`er og DVD`er ikke spinner kjappere enn nødvendig. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...