kanariz Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Hei, har noen få DVD filmer hjemme nå, men det begynner å bli så mange riper i dem så jeg vil legge dem inn på xboxen.... men når jeg legger den inn så blir den lagt inn som mange kapitler, det er jo umulig å se på filmen! vet dere hvordan jeg kan få fixet dette? (Har chippet xbox med avalanch og mediacenter.. har alt det der.) Endret 16. mars 2005 av kanariz Lenke til kommentar
sebste Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Mener det skal gå om du lager en mappe med eks F:\dvd\istid\VIDEO_TS\ og legger filene her... Lenke til kommentar
Panter Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det finnes pt ingen ordentlig dvdspiller med menyer ol for dvdfilm på Hd. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det finnes pt ingen ordentlig dvdspiller med menyer ol for dvdfilm på Hd. Hva mener du med "pt"? Jeg har også opplevd dette med stor frustrasjon. Min "Pantera - Vulgar Videos From Hell" blir delt opp i rundt 8 .vob-filer (tror jeg) som jeg kan se på, en og en. Men da starter filmene vilkårlig midt inne i filmen, og jeg har ingen oversikt over hva som er først osv. Noen som vet om program som fikser DVD-fil-avspilling fra Xbox-HD? Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 I mediacenter kan du åpne IFO fila, da får du hele filmen. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hkallestad; det funker fett ja, men jeg får fortsatt ikke opp Root-menyen, noe som er veldig nødvendig på Pantera-DVDen, for å holde oversikt over de forskjellige filmene. Gutta løper uansett rundt og rølper og spyr, så det er umulig å skjønne hvilken home-video det er fra Lenke til kommentar
Panter Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hva mener du med "pt"? p.t.: forkorting for pro tempore pro tempore: pro tem'pore (latin) for tiden, forkorting p.t. Noen som vet om program som fikser DVD-fil-avspilling fra Xbox-HD? Som allerede sagt, det finnes ikke med menyer ol. Men det jobbes med saken: http://www.xboxmediaplayer.de/cgi-bin/foru...ct=ST;f=4;t=389 http://www.xboxmediaplayer.de/cgi-bin/foru...t=ST;f=1;t=7410 Endret 19. mars 2005 av Panter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå