MyBigMouth Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 hehe fint folk syntes d var morsomt ^^ hvis de av dere med skikkelig god kontroll på elektronikk kan kontakte meg så hadde jeg blitt veldig takknemlig, pm elns? Må sjekke at ikke noe tar fyr når jeg skal koble dette sammen... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Noen som prøver å terrorisere tråden min her eller? Liten update, får dele til uken,med mindre den j**påsken slår til og tar fra meg delene. Sitter forsatt på tegne brettet Hvis noen kan se over (og hvis dere klarer se spm mine og og besvare) blir jeg veldig happy Jeg leter også etter smart måte å sette dette opp på brettet dvs tilkobling slik at jeg kjapt kan koble dette fra hverandre, ideer? ledningene er sånn noenlunde i samme farge som de er i virkeligheten (unntatt 5 v ,som jeg er usikker på hvor jeg skal gjøre av)... Edit: Leds hvordan kobler jeg disse med motstand? Endret 20. mars 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Etter å ha ventet i 2 uker på delene datt de inn i postkassa mi idag Her var d mye artig,hvor skal jeg begynne ... Nå drar jeg ut i bua for å finne drillen .. Skal lage disse hullene i plexiglass biten... Synes tråden min er litt lite besvart da...for jeg trenger en som er stødig på dette! Skal update mer senere... Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 kult prosjekt liten respons, og at du trenger hjelp innen elektronikk, kan skyldes at dette kanskje passer like bra i "PSU og elektronikk" forumet.. kom med bilder når du er i gang:) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 hehe ja når du sier d......F#%¤/ H¤¤%&)(= hehe.. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hehe du kan alltids be en mod flytte emnet om det er aktuelt..? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 /report: check Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå