Tomeddie Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei! Jeg har bestilt et slikt kabinett. Jeg bare lurte på om det var noen som visste noe om det, er jo litt får sent hvis det ikke er så bra å angre, men det er kjekt å vite noe om det Takk! Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 det er veldig bra, like bra som stackeren. eneste er at stackeren har plass til en til psu. men ellers liker jeg armoren like greit. jeg har bestilt det i sølv og alu. er litt lettere å flytte på enn det der du har der. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Stackeren har plass til 2 psu`er... En i topp og en i bunnen. Hovedforskjellen mellom dette stacker og armor, er vel at armor har mer pynt.... (neonlys, plexi osv...) Ellers er jo en av Armor versjonene på 7 kg, mens den andre er på 14, stacker er også på 14... Lenke til kommentar
Tomeddie Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Ok! Takk, det var hyggelig å høre at jeg hadde kjøpt et bra kabinett. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå