LeatherFace Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Hey:D Når jeg sitter på pc'en og spiller, hører jeg plutselig skjerm kortet begyner og hyle???? en sånn pipe lyd hvet dere hva det kan være? Endret 16. mars 2005 av LeatherFace Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) dette Probleme har sjedd med meg og:D datan var (Kok varm)! og da jeg skulle avslutte, skjedde det ingen ting. se om det funker når datan er kald:D Uhm...Jaha? Var dette det fosøk på og Quote i ett innlegg? Endret 16. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Hey:D Når jeg sitter på pc'en og spiller, hører jeg plutselig skjerm kortet begyner og hyle???? en sånn pipe lyd hvet dere hva det kan være? Jaha? Du får vente til frættan med spriten Men tilbake til topic....Hva i HÆLVETTE er det du holder på med? EDIT: Sjekk vifta på kortet ditt, at den ikke skraper borte noe...Men er du sikker på at det er det? Endret 16. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå