zharchy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 2 GB med panser Leter du etter en seiglivet minnebrikke med lav vekt og solid lagringskapasitet. Isåfall bør du ta en titt på siste medlem i SanDisks Cruzer Titanium-serie. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Man må imidlertid betale for kvaliteten - enheten vil nemlig koste rundt 1600 kroner. Synes ikke 1600,- er mye for en slik minnepinne. Du betaler jo fort 1500,- for en 2GB minnepinne idag (flashbasert altså). Lenke til kommentar
Werable Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva f... er poenget?! Kjempeflott at det er 2gb lagringskapasitet på den, men titanlegering? Er det for at hvis du tilfeldigvis skulle miste den ut av et fly og den havna under en buss når den traff bakken? Greit at minnepinnene skal tåle litt, men det er forskjell på å barbere seg å skjære av seg hode! -Min mening- Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Min mening er at det må være råkult å ha en slik så man kan skryte litt. :!: Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja. Den ser kul ut Faktisk så kul at jeg hadde vurdert en slik hadde jeg bare hatt penger. Men men. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Min mening er at det må være råkult å ha en slik så man kan skryte litt. :!: Skryte!? "Sjekk a gutta! Har titanlegering på minnepinnen min!" Tror ikke det gitt... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Skulle personlig heller ha sett noe slikt på mp3 spillere, fks. på iPoden min som jeg nettopp knuste under en manual (håndvekt). Men ideen er god. Kanksje jeg kjøper en slik, selv om jeg vanlighvis oppbevarer minnepinnen i PCMCIA porten ;P Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 De har 512MB-utgaven på lager på Netshop. Se bare her. Hadde jeg bare hatt et fornuftig bruksområde for en slik minnepinne, så skulle jeg faktisk ha kjøpt en av denne typen (mulig jeg hadde ventet på en med litt mer enn 512MB vel og merke). Werable: Klart man kan skryte av en slik til vennene sine! Det forutsetter nok at vennene er noen skikkelige teknonerder da, vel og merke. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg