Lock-Aze Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg fikk kjøpe meg ny pc og nytt stereoanlegg, såeh, å få mer enn det, det tror jeg blir like sannsynlig som at jeg kommer til å kjøpe ei høne i mårra og den skal drite gull-egg... Hadde jeg hatt en annen plass å sette den, f.eks i kjelleren (det er for vått, rått og kaldt der til at elektronikk overlever) så kunne jeg kjøpt den, men, sånn som ståa er nå, så får jeg nok ikke spilleautomat, kjipt.. ja... jo... menneh, sånn er nå livet.... Jeg overlever nok... :!: Lenke til kommentar
Dohnutts Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Jeg sa til dama at hvis vi flytter sammen så skal jeg ha arcade, flipper og biljard. Ok, sa hun hvis vi fikk ha katt. Har de to førstnevnte men mangler ett bord Endret 18. mars 2005 av Dohnutts Lenke til kommentar
applet Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Oi, dæven.. Hadde jeg hatt penger og plass hadde den automaten vært solgt. Jeg elsket det spillet på amigaen. Muttern runna det fortere enn jeg gjorde;) Noen som vet om dette er abandonware? Lite jeg skal finne ut.. Takk for å minne meg på en av de gamle gode spillopplevelsene.. edit: Fant det! Jippii, hehe.. Endret 18. mars 2005 av applet Lenke til kommentar
drool Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Sorry folx. Men det ble en påske uten en fungerende pc. Har fått meg nytt glis som fungerer nå. Har lagt ut flere bilder av automaten... bilde 1 bilde 2 bilde 3 bilde 4 bilde 5 bilde 6 Lenke til kommentar
drool Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Noen som vet hva jeg kan få for denne saken ? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen som vet hva jeg kan få for denne saken ? heisann, og beklager sent svar. har ikke sett innlegget ditt før nå.. (Litt info om meg: storsamler, har bla. 11 flipperspill og en god del andre maskiner) Ut ifra min kunnskap så vil jeg si at denne arkaden er verdt 1000-2500 kr. Mer enn det er den ikke verdt, i alle fall ikke på markedet. Du kan derimot være heldig å finne noen som så absolutt skal ha denne, men det tviler jeg på, for dette er et universal-kabinett... hadde du derimot hatt et dedikert så hadde det vært litt annerledes Det flyter nemlig over av disse... Jeg vil heller anbefale deg å bygge det om til et mame-kabinett, så får du mange 1000 spill i ett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå