MoNoXiDe Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Lurte på om det var mulig å sjekke hvor mye strøm som brukes i min pc. Har allerede 5 stk HD i den, og har bestillt 2 nye 120 Gb. Det jeg lurte på om min 340W strømforsyning takler dette. Se nedenfor for resten av mitt "Strømforbruk". :cool: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 MoNoXiDe Er ikke lett å svare på det spørsmålet,er pc'en din stabil nå med den psu'en du har idag,er når du starter opp pc'en som kan være problemet. Kjetil Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 med så mange strøm-krevende komponenter bør du helst oppgradere strømforsyneren til MINST 400W (om ikke lommeboken din klarer 450W eller 500W da, som ville vert det aller beste for å få en stabil pc). OBS!! sett in en KRAFTIG kabinett-vifte, det utvikles extremt mye varme med så mange varme-utviklende deler, har du ikke vifte vil pc'en din bli veldig varm, dette går som regel bare ut over ytelsen på pc'en, men kan i verste fall ødelegge deler, da jeg tipper CPU'en vil gå først... lykke til! :smile: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå