vargen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Pc'n slo seg av uten forvarsel og vil ikke starte igjen - hal.dll. mangler. Får bare feilmeldinger når jeg bruker recovery console fra installasjonscd - boot rebuild osv. Når jeg flytter harddisken inn i en annen maskin, vises den som egen stasjon. Men det er 0 byte og filsystemet er RAW. Det var NTFS. Er alle data blitt sletta? Hva gjør jeg? Har endel filer jeg absolutt ikke vil miste. Min maskin: MSI K8T Neo FIS2R, Athlon-64 XP3400+, WD 2500JD, GEIL 1Gb DDR PC3500 (2x512), XPpro Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Bruk "GetBack data" for å se om du klarer å redde filene dine. Det har funket hos meg noen ganger. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kommer vel litt ann på hva slags data som lå på disken, men da jeg klarte å rote bort ca 120 GB på en 200 disk, fungerte bare filene når jeg brukte EasyRecovery Pro 6. Fikk ikke lesetilgang til filene når jeg brukte GetBack data. Syns også en har endel flere valgmuligheter med EasyRecovery Pro 6. Lenke til kommentar
vargen Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Takk for tips. Skal prøve å sjekke det ut. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Takk for tips. Skal prøve å sjekke det ut. Hvis du er villig til å betale rundt en tusenlapp, er det noen folk borti Aker Brygge som driver med akkurat dette. Jeg betalte 600,- kroner for å fikse harddisken min som var rimlig fucked up . De fortalte meg at over 90% av tilfellene med harddiskproblemer, kan dataene på disken reddes. De sa også at de på lenge ikke hadde vært borti et ganske komplisert problemt som mitt på en god stund. Likevel slapp jeg unna med 600 big ones Lenke til kommentar
vargen Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Kjørte noen tester med EasyRecovery Pro. Først prøvde jeg rawrecovery, men det måtte jeg bare avslutte - beregnet tid: flere tusen timer. Quick test diagnosen anbefaler meg å ikke gå videre pga hardwareproblem. Et skritt videre likevel. Jeg bør vel ta en aldri så liten prat med leverandøren. Disken er bare 1 år gammel. Takk til dere! Lenke til kommentar
vargen Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Prøvde GetbackData også, med fikk bare feilmeldinger. Sukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå