toretang4 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei Jeg har en gammel Toshiba Satelite 1690 CDT med en Intel mobile Celeron 600 mhz prosessor. Kan jeg oppgradere denne maskinen noe nevneverdig? Lenke til kommentar
ekm Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Sannsynligvis går det dårlig å bytte prosessor på denne (i likhet med de fleste andre bærbare), men ny harddisk og ikke minst mer ram gjør ofte underverker for en maskin som begynner å trekke på årene. Lenke til kommentar
toretang4 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Ok, men da må jeg vel glemme alle tanker om å installere XP, for jeg har forstått det slik at jeg kommer til å stange litt mot veggen da. Har forøvrig 64 mb ram og 20 gb hd i maskinen. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Du kan klare og kjøre windows xp på den, men da må du nesten har mer minne, feks en 256mb brikke Lenke til kommentar
ekm Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kjører XP på storebroren til denne, det går rundt, men å kjøre flere en 1 "stor" applikasjon samtidig kan du bare glemme. Brodern som har arvet denne bruker den daglig, men personlig tror jeg du er bedre tjent med WIN98SE såfremt det ikke er noen funksjoner i XP du må ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå