Dan Stamnes Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 morn, sitter her med et dualscreen skjermkort av typen "Powercolor Radeon 9250" lurer på om noen her veit hvordan jeg får startmenyen over "begge" skjermene, og ikke bare den ene? mvh Dan Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har ikke lest gjennom denne guiden på en stund, men mener å huske at den forklarer hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 ATI-korta av den generasjonen støtter ikkje menylinje over begge skjermene, men det finnes ein program som gjer det mulig likevel. Viss eg ikkje husker feil så står det noko om det i denne posten http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233424 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg brukte ultramoon sammen med mitt ati 8500. fikk da startmenyen over begge skjermene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ultramon ordner den biffen på en glimrende måte. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå