kaaasen Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Er det noen flere her som fortsatt har problemer med betaling? Jeg har snakket med support to ganger den siste uken. Først en hyggelig kar som prøvde å hjelpe, nå en hyggelig jente som ikke kunne hjelpe i det hele tatt. Hun sa at jeg måtte vente til tidligst torsdag med å prøve igjen, og hun kunne heller ikke gjøre slik at jeg får spille i mellomtiden, siden kontoen da mest sannsynlig vil bli 'Frozen'. Jeg har nå prøvd med _to_ forskjellige VISA-kort, jeg _vet_ at jeg skriver inn alt korrekt - hvilket jeg også fikk bekreftet av support-mannen der i forrige uke. Blizzard ser ikke ut til å bry seg så veldig mye, jeg vet ærlig talt ikke om jeg gidder å bry meg så mye mer heller. Det er jo latterlig at man fortsatt ikke får betalt, og det er latterlig at jeg ikke har kunnet mine eller loote de siste 12 timene, siden jeg da av uforklarlig grunn blir disconnected. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 jeg får ikke betalt, accounten er frozen, men jeg spiller for det Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Sjekket nettopp accounten min igjen, siden det er har vært så mye mas. Jeg var nervøs, og forventet at den skulle være frozen. Jeg så imidlertid at det sto; 15/03/05 35.97€ Three-Month Subscription Active Nå må jeg bare finne ut hvilken account det er trukket fra. På kortnummeret ser det ut som det er mitt VISA-kort det skal være trukket fra, men det var nå ikke det jeg la inn sist. Jaja, nå får jeg iallfall spilt i 3mnd - også får vi alle håpe på at vi slipper mer disconnects etc. i tiden fremover! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Flott, fikk account frozen i dag. Rart at det har funket helt til nå. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Flott, fikk account frozen i dag. Rart at det har funket helt til nå. I går var altså kontoen min endelig aktivert. Det har ikke skjedd siden gratismåneden. Nå derimot, Account Frozen. Jeg får nå spilt, så jeg skjønner egentlig ikke hva som er galt med systemet der. Endret 30. mars 2005 av Complexion Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 %##"¤"#"!#" Nå har altså Blizzard bestemt seg for å stenge meg ute, og jeg får ikke spilt. Hva faen er det for noe søppel? Jeg ble trukket for pengene i går, og jeg får likevel ikke spilt?! Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 jeg har problem selv! skulle logge meg innpå i dag, kom meg ikke innpå fordi det stod at spilletiden min var "expired". logget meg innpå på nettsiden, og der stod det at kontoen min var "frozen." Men det som også var rart er at det stod at jeg ikke hadde valgt noen betalingsmetode, men jeg bestilte jo en 3 måneders betaling! og når jeg prøver å ringe til support-telefonen, er det så lang kø at jeg ikke får snakket med noen! Så nå lurer jeg på om jeg skal bestille en ny 3-måneders spilling, men det kan jo være jeg allerede HAR betalt 3-månederen! Da kaster jeg jo ca. 300kr i dass! jeg synes dette er for dumt! blizzard burde FAAN meg fikse dette! men det rare er at jeg kommer meg innpå, men av-og-til kommer det opp det der med ar spilletiden din er "expired". Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Sjekket accounten igjen nå. Gjett hva?! Den var active, men det var f.o.m. i dag, den 30. mars. Ikke 15. mars som det sto i går. Bare de ikke har trukket meg to ganger, er jeg veldig happy igjen. Såfremt at de ikke roter det til som vanlig. Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Er bare _litt_ happy nå! :!: :!: prøvde for 1time siden å betale og som alle de andre dagene jeg har prøvd så har det ikke gått, men så logga jeg ut og inn og vips så hadde jeg 3 måneder spilletid Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg begynner virkelig å lure her nå. Nå har de fjernet hele betalingen min igjen... Lenke til kommentar
meridoc Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 FAEN! når jeg skal logge meg på på nettsiden står det at det er "invalid! eller noe sånt, men når jeg logger på med en annen konto gåt det fint! hvis de har slettet kontoen min på en eller annen måte! DA KLKKER JEG!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nå etter maintance har jeg også fått det problemet, og alt går i stå på serverene! Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Stønn. Jeg har to bankkonter. Den ene var klar for WOW, og nå viste det seg at den var nesten tom for cash pga penger er gått til ADSL-regninger. Nå er den fylt opp for 1 år med WOW Nå ser det ut til at Blizzard er treg med å trekke penger fra kontoen. Spillingen må kanskje utsettes mange timer Huff NB! Tror det er noe galt med vinduet. Får ikke gjort markeringen med keyboard bl.a. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg får denne feilen etter _hver_ patch nå for tiden! Vet ikke om accounten er frozen eller noe(kommer ikke innpå account management), men gidder heller ikke betale på nytt. Sist gang jeg hadde problemet fikset de det, så jeg satser på at de gjør det denne gang også Begynner bli KRAFTIG :realmad: lei av dette nå, er jo ikke alle som får dette problemet HELE veien! Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kontakter dere Blizzard på telefon eller? Jeg hadde noen problemer tidligere og må si at supporten er elendig per mail, men på telefon møtte jeg veldig hyggelige folk, og det er gratis å ringe dit. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tviler sterkt på at i det hele tatt hjelper å ringe :/ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har nevnt det flere ganger tidligere, og det er lite de får gjort på kundeservicen angående dette. Skjønner ikke at de har kundeservice på dette området engang, siden man klarer seg like godt uten dem. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tviler sterkt på at i det hele tatt hjelper å ringe :/ Mener å huske at jeg kunne taste en eller annen tast for å få snakke med noen angående fakturaproblemer, men jeg husker kanskje feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå