stengah Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Oi! Banen min Slidejumper ligger på best of the week lista på tm-exchange as we speek! Gøy! De deler ikke deres meninger på den siden ihvertfall! Slidejumper er jo bra.. jeg hadde jo wr'en før du tok den tilbake Edit: tok den tilbake igjen Endret 2. april 2005 av stengah Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Slidejumper er jo bra.. jeg hadde jo wr'en før du tok den tilbake Edit: tok den tilbake igjen Oi! Du er søren meg god du! Må stresse en stund for å slå den rekorden der asså! EDIT: Slo den igjen... Nye WR er nå 59:49! Endret 2. april 2005 av CurSi0 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nokon andre enn meg som synest svingane kan komme for brått på? Lenke til kommentar
heborres Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Spillet fungerer ikke i Windows xp pro x64 Noen som vet hvordan jeg kan få det til å virke? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Spillet fungerer ikke i Windows xp pro x64 Noen som vet hvordan jeg kan få det til å virke? Innstallere et OS som ikke er i beta? Lenke til kommentar
stengah Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Da var spillet bestilt fra play.com Hvis jeg ikke så grundig feil, koster den rett under 200 kr, så da slipper man toll. De har den faktisk inne på lager allerede. (Fri frakt også for de som ikke visste det) cdon.com får den ikke inn før den 15., og de skal ha litt over 300 kr for den. Gleder meg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Når er det kommet eit lite spel kalt Minitrackmania. Kan forøvrig spelast her; http://www.minitrackmania.com/ Berre pass på å ha den "nålen" innanfor det grønne og gulle feltet som blir mindre og midre til lengre du spiller. Score: 15740 Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Woho! Jeg fikk award! Happy Happy! Noen liker det jeg gjør! Da er det vits i å fortsette! Prøv Sunflower! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Woho! Jeg fikk award! Happy Happy! Noen liker det jeg gjør! Da er det vits i å fortsette! Det er inspirerende å få ros, jeg vet. Dette er en genial måte for å skaffe seg ork til å fortsette. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jepp! Jobber litt med "Sunstroke", som blir litt annerledes... Har noen noen kommentarer til banene mine? Henning Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har laget en ny bane nå, den heter Near Miss Prøv den! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hvor skal man legge disse banene hen? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Banene skal legges i c:\\programfiler\tmsunrisedemomag\Gamedata\tracks\challenges\downloaded Eller en helt annen plass. Når du skal spille de banene, så velger du single challenge, og trykker deg fram, akkurat som i explorer. Lykke til! Cursio: Skal prøve den etter eksamen. Endret 2. mai 2005 av Mr Burns Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 takk for tipset Burns...men din bane var litt feil, mangler DEMO bak tmsunrise .. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Banene skal legges i c:\\programfiler\tmsunrisedemomag\Gamedata\tracks\challenges\downloaded Ohh-noo: Hvor da? Tror det skal være "tmsunrisedemomag"??? jaja... Cursi0: Den var vel litt for "enkel"? Ikke det at jeg klarer tiden din... Har du prøvd Sunstroke? Endret 2. mai 2005 av Mr Burns Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 :!: ..jeg mente at jeg hadde fullversjon..derfor ..men takk for tipset.. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Banene skal legges i c:\\programfiler\tmsunrisedemomag\Gamedata\tracks\challenges\downloaded Ohh-noo: Hvor da? Tror det skal være "tmsunrisedemomag"??? jaja... Cursi0: Den var vel litt for "enkel"? Ikke det at jeg klarer tiden din... Har du prøvd Sunstroke? Nei, har ikke prøvd banen din, men får gjøre det! Det at den er enkel, det er hele poenget med banen. Det er fordi da blir det kappløp på hundredelene, noe som er morsomt! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har aldri opplevd at ein demo er så populær på forumet. Men kanskje BF 2 kan blir meir populær. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har aldri opplevd at ein demo er så populær på forumet. Men kanskje BF 2 kan blir meir populær. far cry demoane var vel mykje meir populær, men det var før du vart medlem. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 SWAT 4 Demoen var vell mer populær også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg