Elendil Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 No har eg spelt endå meir av demoen, og det er kjempemorsomt. Ligner på den demoen som kom til sjølve Traxkmania det første spelet. Mange digg maps som fans har laga må eg seie. Det går noko inni helsike fort, har vert oppi 600-700km/h. Det var ein ting eg la merke til når eg rygget, det er ingen person i bilen^^. Håpar det kjem litt fleire norske serverar. Har berre sett to hittil. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Må si at jeg har aldri fått så mye moro ut av en demo som nå! Skal det kjøpest? Uten tvil Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Heisann! Jeg har laget noen baner. Lyst til å prøve? Jeg synes selv at de ble ganske bra... Festlige baner! Snakkes! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Heisann! Jeg har laget noen baner. Lyst til å prøve? Jeg synes selv at de ble ganske bra... Festlige baner! Snakkes! Jeg prøver meg på tidene dine jeg... Hold øye med tmXchange siden! EDIT: Slått 3 av rekordene dine! Gå og kikk! Endret 23. mars 2005 av CurSi0 Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) hehe! Jeg ser du holder på nå! Du har tatt alle tidene untatt Sunflower... Tror jeg må skjerpe meg litt... må kjøre bedre... Legg inn noen kommentarer eller award hvis du synes de fortjener det... Jeg prøvde banen din, du har rett den er litt "teknisk", og jeg klarer ikke under 33... Snakkes! Endret 23. mars 2005 av Mr Burns Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg tar det tilbake, klarte 32.20 nå... Det er rom for forbedringer... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Jeg tar det tilbake, klarte 32.20 nå... Det er rom for forbedringer... Det er bra! Men det skulle være flere norske servere, eller hva? Men pingen er jo grei på svenske og tyske servere da. Noen bra tider på de mest omtalte banene da? Forresten var banene dine ganske gode! EDIT: Fikk 31:80 på min bane, kan ikke la andre ha rekorden... Endret 23. mars 2005 av CurSi0 Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du har tatt alle tidene untatt Sunflower... Hehe... Nå har jeg tatt den og, bare med 3 hundrendels sekund da! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Trur eg må begynne å konkurrere med dere no. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Eg oppfordrar alle til å besøke tm-exchange sida og registrere seg, mykje nyttig der. Endret 24. mars 2005 av zefler Lenke til kommentar
Akky Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nå er det nesten 1500 baner som er lagt inn Anbefaler folk til å registrere seg. Gi awards til de banene dere liker Mange gode norske banebyggere og kjørere Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 1500 baner er mykje, og det seier mykje om kor populær demoen er. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har laget en ny bane! Her Ble ganske fornøyd med den også, backflip i begynnelsen. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har laget en ny bane! Her Ble ganske fornøyd med den også, backflip i begynnelsen. Skal sjå om eg prøver den seinare. Lenke til kommentar
stengah Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Genialt spill! Jeg prøvde demoen til originalen da den kom ut, men likte det ikke i det hele tatt, men Sunrise digger jeg. Har laget et par baner selv, her og her. Lenke til kommentar
Akky Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Skal teste de linkene som er lagt inn her. Bra at det er så mange norske Sjekk gjerne min nyeste bane Tunnel Jumps Her er alle banene som jeg har laget til Sunrise: klikk her Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Her er alle banene som jeg har laget til Sunrise:klikk her Så det er du som har laget akky plat banene? Har hatt det moro med dem! Nice work! (Sjekk ut min Slidejumper) Btw: Jeg har 6 WR, hva med dere? Lenke til kommentar
keungz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Fint å se at det er en del som spiller dette spillet, det er et genialt spill! Blir nok et av de få spillene jeg kjøper etter å ha prøvd demoen (har prøvd en del demoer opp i gjennom årene!) Har også laget et par tracks: Assault the Jumps Two Islands Skyway Holder på med nummer fire nå, og jeg prøver å gjøre den så kul som mulig. De fleste av disse trackene er faktisk stunttracks, selv om jeg har lagt de inn under kategorier racing. Endret 29. mars 2005 av keungz Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har laget en ny bane! Her Ble ganske fornøyd med den også, backflip i begynnelsen. Hmmmmm, litt konstruktiv kritikk: - Banen begynner med at jeg må holde framover i 12 sekunder, mao. det skjer egentlig ingenting på 12 sek. Det er ikke jeg noe fan av. Det er derfor alle mine baner begynner med en sving eller noe. - Checkpointene er satt slik at jeg må bakke bakover noen steder? Eller er jeg for dårlig til å kjøre? En plass er checkpointet rett foran ett hopp! - Du kan godt pynte banen med noen dekorasjoner, fjell, innsjøer. Alt i alt så er dette ikke en ferdig bane, jeg synes den trenger litt mer arbeid. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har også laget et par tracks: Assault the Jumps Two Islands Skyway Assault the jumps er definitivt stunts! Jeg anbefaler at du endrer på beskrivelsen! Denne lider også av at ingenting skjer i begynnelsen. Jeg liker ikke "ramper" så Two Islands og Skyway liker jeg ikke ;-) I "Not enough coppers" kan du med fordel flytte eller fjerne det første checkpointet. Det siste er også "feilplassert". Det er bra du har ofret noen coppers på pynting av banen! JMHO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg