Gå til innhold

Demo av TrackMania Sunrise (PC)


Anbefalte innlegg

No har eg spelt endå meir av demoen, og det er kjempemorsomt. Ligner på den demoen som kom til sjølve Traxkmania det første spelet. Mange digg maps som fans har laga må eg seie. Det går noko inni helsike fort, har vert oppi 600-700km/h. Det var ein ting eg la merke til når eg rygget, det er ingen person i bilen^^. Håpar det kjem litt fleire norske serverar. Har berre sett to hittil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe!

 

Jeg ser du holder på nå! Du har tatt alle tidene untatt Sunflower... Tror jeg må skjerpe meg litt... må kjøre bedre...

 

Legg inn noen kommentarer eller award hvis du synes de fortjener det...

 

Jeg prøvde banen din, du har rett den er litt "teknisk", og jeg klarer ikke under 33...

 

Snakkes!

Endret av Mr Burns
Lenke til kommentar
Jeg tar det tilbake, klarte 32.20 nå... Det er rom for forbedringer...

Det er bra! :thumbup: Men det skulle være flere norske servere, eller hva? Men pingen er jo grei på svenske og tyske servere da. Noen bra tider på de mest omtalte banene da? Forresten var banene dine ganske gode!

 

EDIT: Fikk 31:80 på min bane, kan ikke la andre ha rekorden... :p

Endret av CurSi0
Lenke til kommentar

Fint å se at det er en del som spiller dette spillet, det er et genialt spill! :) Blir nok et av de få spillene jeg kjøper etter å ha prøvd demoen (har prøvd en del demoer opp i gjennom årene!)

 

Har også laget et par tracks:

Holder på med nummer fire nå, og jeg prøver å gjøre den så kul som mulig. :) De fleste av disse trackene er faktisk stunttracks, selv om jeg har lagt de inn under kategorier racing.

Endret av keungz
Lenke til kommentar
Har laget en ny bane! Her Ble ganske fornøyd med den også, backflip i begynnelsen. :D

 

Hmmmmm, litt konstruktiv kritikk:

 

- Banen begynner med at jeg må holde framover i 12 sekunder, mao. det skjer egentlig ingenting på 12 sek. Det er ikke jeg noe fan av. Det er derfor alle mine baner begynner med en sving eller noe.

 

- Checkpointene er satt slik at jeg må bakke bakover noen steder? Eller er jeg for dårlig til å kjøre? En plass er checkpointet rett foran ett hopp!

 

- Du kan godt pynte banen med noen dekorasjoner, fjell, innsjøer.

 

 

Alt i alt så er dette ikke en ferdig bane, jeg synes den trenger litt mer arbeid.

Lenke til kommentar

Har også laget et par tracks:

 

Assault the jumps er definitivt stunts! Jeg anbefaler at du endrer på beskrivelsen! Denne lider også av at ingenting skjer i begynnelsen.

 

Jeg liker ikke "ramper" så Two Islands og Skyway liker jeg ikke ;-)

 

I "Not enough coppers" kan du med fordel flytte eller fjerne det første checkpointet. Det siste er også "feilplassert".

 

Det er bra du har ofret noen coppers på pynting av banen!

 

JMHO

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...