Joachim_F Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Nå har du sjansen til å prøve demoen av det som ser ut til å kunne bli et av årets morsomste bilspill, TrackMania Sunrise. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Lasta den ned i går. Prøvde den litt no, digg den! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Spilt den i noen timer nå, skikkelig digg! Mye instillinger som gjør at du kan spille det på en low-end pc, og får det til å se vidunderlig ut på en high-end pc! Gameplay var kjapt og morsomt, du må lære å kontrollere sladdene til en viss grad. Editor og skinmodifier + lan og online mode med i demoen! Stoor demo! Jeg trodde at når man hadde fått gull på alle 6 løpene ble crazy mode unlocka, men det ble den ikke. Begynner vel å komme noen baner som folk har laget ut på internett og nå... Gleder meg til fullversjon! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Lastet den ned i går og spilte en del i dag, skikkelig morsom demo! Hadde vel fikset på alt det "negative" som var med 1'eren i tillegg til å ha beholdt det enormt bra gameplayet. Og hvis det går ann å unlocke "crazy"-mode i demoen, så må du vel ha nadeo-medaljen på alle sammen... Har bare greid en foreløpig heh Spilte en del på nettet også, og det var ganske morsomt. Det jeg spilte var vel om å gjøre å få best mulig tid på en bane i løpet av 6 min ellerno og først da ble vinneren kåret. Morsomt konsept, som gjør slik at det ikke blir så farlig om du driter deg ut på første forsøk. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Tøft! Det hørtes gøy ut! Og om du er lei av banene som følger med demoen, se her! Maange baner som fans har laget, størrelse rundt 4-8 kb per fil! Akkurat som enern! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 oh. jeg må bare bli ferdig med å sitte her på biblioteket i stavanger så er det rett heim og teste det:D Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) hvor skal mappene legges? etter jeg rebootet så funker ikke spillet lengre. får denne error: Endret 17. mars 2005 av XeLix Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 har tatt eit par runder på demoen no, og det er framleis like artig som det var første gongen eg prøve trackmania. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ser ikke ut som jeg får lov av Gud å spille det. Har prøvd reinstall og alt. Men enda så klager den på en cd. Får vel snylte hos noen venner Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har laget en mappack på 16 maps jeg har lastet ned. Anbefaler særlig Lord it og Demo frogger! XeLix: Det var da en merkelig error? Sikker på at det ikke er beta demoen du har lastet ned...? Er ikke sikker på om de har integrert starforce i demoen. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 vet ikke. men bare en måte å finne det ut på *er forr syk, så jeg har god tid takker for mappacken Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 vet ikke. men bare en måte å finne det ut på *er forr syk, så jeg har god tid takker for mappacken Tror ikke det er demoen men betaen. Der du måtte ha TMcden i når du startet det bare det jeg tror kan selvsagt ta feil Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) FOR EN SINNSYK GRAFIKK !! Jeg har såpass bra specs på HW at jeg kunne kjøre alt på det høyeste uten problemer og jeg tror aldri at jeg har sett så bra grafikk på et bilspill (arcade) før Dette skal ikke lastes ned nei, DET SKAL KJØPES Edit: Noen som vet når det kommer ut? Endret 17. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Står 8. april både når du lukker spillet og på gamer.no, så vi får satse på at det er riktig Skal også kjøpe dette spillet og gleder meg til det kommer. Blir nok en heftig slager på LAN o.l. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 *snip* Blir nok en heftig slager på LAN o.l. Ja fy satan så genialt Spilte det litt til her nå; HYYYYYYYYL Har nettopp fått meg et X800XT PE kort og så etter et bilspill med bra grafikk og ja, dere gjetter riktig, JEG FANT DET!!! Har rundet det nå (untatt crazy) så nå skal det lastes ned baner her! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hehe... Fint at det er flere en jeg som liker det! Jeg har forresten laget et eget map, som kan lastes her. Selv om det suger da, egentlig! :!: Lenke til kommentar
Akky Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det skal ikke være noe kopisperre på demoen, kun på alphaen. Demoen kom noen uker senere. Hvis du vil ha link til nedlastning http://sunrise.tm-exchange.com Sjekk forsiden til denne siden, her er både engelsk og fransk versjon Her kan du også laste ned flere baner (enn de 6 som følger med). Når jeg skriver dette er det 135 baner klare for nedlastning. Det er forresten 2 norske moderatorer på denne siden, ikke verst Jeg er den ene . Reegistrert som Andree på den orginale TM-exchange og Sunrise-exchange Har forhåndsbestilt spillet fra play.com til £17.99 http://play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=179836 Spilte i går online og det finnes noe som heter ladder, online-rangering hvor god du er. Det er skikkelig artig, prøv det Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hvor skal mappene legges? Trackmania mappen\GameData\Tracks\Challenges\Downloaded Sjekk ut trackmania X change siden! Mye fett! Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 XeLix: Husk å trykke på refresh hvis du legger inn maps etter at du har startet spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg