PoW Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 You are Walt You are a very wierd kid. haha HEHE! Jeg ble shannon. You are Shannon You can be a bit selfish at times, but you have a great singing voice. Lenke til kommentar
CentaLita Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 HAHA, jeg ble Locke enda jeg valgte pistol som våpen.... Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Ethan You are Ethan You are evil and crazy. am i realy that crazy Endret 16. april 2005 av Myrsve Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Your Results: Sayid You are Sayid You are above average in intelligence and your military experiance will help you survive on the island. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Walt You are Walt You are a very wierd kid. eg er ikkje rar.... bare "anerledes" ........... Lenke til kommentar
Winters Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Locke You are Locke You are the Ambassador of the island. You can be a wierdo at times, but you know more than anyone else. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 You are Charlie You are an ex-rocker trying to kick a drug habit. While on the island you have met a very nice girl Claire. Her også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ARgh. på alle tester blir jeg jo feit og stygg... Kanskje det er min innvendige skjønnhet som gjenspeiles Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) You are Charlie You are an ex-rocker trying to kick a drug habit. While on the island you have met a very nice girl Claire. Her også Her også... Endret 18. april 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Locke You are Locke You are the Ambassador of the island. You can be a wierdo at times, but you know more than anyone else. Liker meg i skogen med buen og kniven min og, så det passer Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ble Jack. You are Jack You are fighting your inner demons, but deep down inside you know your doing what you think is right. Jack Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 -------------------------------------------------------------------------------- Your Results: Charlie You are Charlie You are an ex-rocker trying to kick a drug habit. While on the island you have met a very nice girl Claire. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 You are Hurley. Don't let your weight problem keep you down, at least your very fun to have around. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Take the quiz: Which LOST character are you? Charlie You are Charlie You are an ex-rocker trying to kick a drug habit. While on the island you have met a very nice girl Claire. Endret 18. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 jeg ble Charlie :!: Kan ikke helt se likheten da Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Your Results: Hurley You are Hurley Don't let your weight problem keep you down, at least your very fun to have around. Jeg er ikke feit Lenke til kommentar
nxo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 You are an ex-rocker trying to kick a drug habit. While on the island you have met a very nice girl Claire. da er vi to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå