Gå til innhold

Stillgående Bærbar Pc

msh

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger stillgående bærbar pc.Hvilken anbefaler dere.Den må være Pentium M 2ghz med bra skjermkort.F.eks Radeon 9700.

Jeg har sett netshop sin bærbar pc,hvordan er de?Jeg tenkte på CL56, 259IA3, 1557GLS.Hvilken hadde dere anbefalt?Altså det må være stillgående.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg trenger stillgående bærbar pc.Hvilken anbefaler dere.Den må være Pentium M 2ghz med bra skjermkort.F.eks Radeon 9700.

Jeg har sett netshop sin bærbar pc,hvordan er de?Jeg tenkte på CL56, 259IA3, 1557GLS.Hvilken hadde dere anbefalt?Altså det må være stillgående.

Ville vært kjekt om du hadde nevnt maxprisen?

Visst du ikke har noe budsjett å holde er det ingen grenser for hvor bra laptop du kan få!

(Vil ikke anbefale Netshop sin 1557GLS fordi biosen blir fort mos visst du installerer feil program eller prøver å oppdatere BIOSEN) :dribble:

Det kunne også vært en bra ide å sett litt på den nye Sonoma prosessoren! :hmm:

Endret av Xavier878
Lenke til kommentar

Jeg har 259IA1,identisk med den du refererer forutenom at min har oppløsning på 1680X1050. Vet IA3 finnes med det også men tror ikke netshop har med den oppløsningen enda.

Men til poenget den er ikke av de mest støysvake nei,synst vifta går litt ofte. Så da er de 2 andre du nemner mye bedre vet jeg med tanke på støy.

Lenke til kommentar

Den mest stillegående bærbare jeg har vært borti er faktisk coop-pcen, selv når vifta går for fullt må du legge øret inntil maskina for å høre støy (mulig kompisen min var veldig heldig med sin...) Koster 11.000 (330 billigere om du har coop-kort). Skjermkortet er på nivå med netshop 1557GLS (grunnet aopens lave hastigheter på 9700-kortene sine.)

Lenke til kommentar

Jeg har også fått meg en nesten lydløs Coop maskin. I en annen tråd var det en som klaget på viftestøy, så det kan virke som kvaliteten er litt variabel. Disse Coop tilbudene har vel også tendens til å bare være i salg noen få dager, så det er kanskje for sent om noen flere vil ha den.

Lenke til kommentar
(Vil ikke anbefale Netshop sin 1557GLS fordi biosen blir fort mos visst du installerer feil program eller prøver å oppdatere BIOSEN)

At det var?? Jeg som akkurat skulle til å bestille meg denne..! Hva mener du med feil program? Hva er feil program?

Lenke til kommentar
(Vil ikke anbefale Netshop sin 1557GLS fordi biosen blir fort mos visst du installerer feil program eller prøver å oppdatere BIOSEN)

At det var?? Jeg som akkurat skulle til å bestille meg denne..! Hva mener du med feil program? Hva er feil program?

Han henviser antageligvis til at noen fikk litt problemer med skjermkortet/skjermen etter en bios-oppdatering. Han snakker dermed ikke om noe som er galt med maskinen i seg selv, med andre ord.

Mvh ponke

Lenke til kommentar

Jeg har CL56 fra NetShop, og er stort sett fornøyd. Litt knot med touchpaden, men det lar seg sikkert ordne med en driveroppdatering. Jeg anbefaler å kjøpe fra NetShop dersom du bestemmer deg for en maskin de har, maskinen var fremme på under to døgn, og de har vært raske å svare både over telefon og mail.

Lenke til kommentar
Feil program?Mener du oppdatere biosen?

På en annen tråd her var det noen som sa at de installerte Far Cry, og når de restarta maskina så var den låst! :no:

Stod også noe om en som oppdaterte BIOSEN og da ville den heller ikke starte opp igjen

Har også hørt at DVD brenneren er mos! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har CL56 fra NetShop, og er stort sett fornøyd. Litt knot med touchpaden, men det lar seg sikkert ordne med en driveroppdatering. Jeg anbefaler å kjøpe fra NetShop dersom du bestemmer deg for en maskin de har, maskinen var fremme på under to døgn, og de har vært raske å svare både over telefon og mail.

Men det jeg lurte på var at,er den stillgående bærbar Pc.Jeg trenger en som ikke støyer mye.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet den i helt støyfrie omgivelser, men jeg har fått et bra inntrykk av den når det gjelder støynivå. Viften starter når den blir litt varm, men ellers er den veldig stillegående.

Min harddisk (Hitatchi 5400 RPM) høres godt når den er i bruk, så du bør kanskje vurdere Seagate (se forøvrig 2,5"-testen til HW.no). At harddisk høres godt sier også litt om hvor lite maskinen bråker :)

Lenke til kommentar

Har en CL56 (Zepto 4200) Centrino 1,7 ghz og som andre også sier så er den så godt som støyfri - har en 7200rpm 60gig disk i den. Hvis man driver med tungt arbeid på den, f.eks. rendre ut video så går viften selvsagt men i vanlig bruk (spill også) så er det ikke mye å utsette på den støymessig.

Lenke til kommentar
Feil program?Mener du oppdatere biosen?

På en annen tråd her var det noen som sa at de installerte Far Cry, og når de restarta maskina så var den låst! :no:

Stod også noe om en som oppdaterte BIOSEN og da ville den heller ikke starte opp igjen

Har også hørt at DVD brenneren er mos! :thumbdown:

Bios poblemer er ikke god nok for å ikke anbefale 1557.Jeg sier 1557 er

en bra maskin.Jeg har den og satte den samen selv

Lenke til kommentar

Hei jeg får tak i litt billig Acer ferrari.Hvilken laptop burte jeg velge av disse to,Acer ferrari 3400,eller netshop sin Cl56?

Altså for meg er veldig viktig at laptopen ikke støyer mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...