Gå til innhold

Hvad er afgørende for dit valg af abn. operatør?

Anbefalte innlegg

Hey,

Hvad er afgørende for dit valg af mobil abn. og operatør? For mit eget vedkommende skyldes det vane - har haft det samme abn i mange år og skifter derfor ikke. Jeg har en formodning om, at de unge vælger efter hvor smsérne er billigst, mens de ældre tænker over dækning, service og minutpris...derfor kunne det være rart, hvis I tilføjede jeres alder sammen med jeres begrundelse.

/en nysgerrig mobilbruger :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen abonnnement-avgift, lik pris til alle nett og døgnets tider (hater å plutselig finne ut at jeg brente av mangfoldige kroner fordi jeg ringte til en bestemt person akkurat på den tiden på døgnet.) Jeg foretrekker forskuddsbetalt da det er mest forutsigbart økonomisk og billigst. Foretrekker også lav pris fremfor mange tjenester da jeg ikke har behov for disse.

Lenke til kommentar

utelukkende ringe- og sms-pris.. bor i Bergen, og her er ikke dekning et problem..

Jeg har Chess Easy som er det absolutt billigste abbonnementet jeg kan ha..

Jeg og samboern min hadde før Tele2, og hadde en regning på tilsammen ca 700/mnd.. nå har vi begge skiftet til chess easy og regningen er nå på under 300 for begge to tilsammen, uten at ringemønsteret er særlig forandret

Etter at nummerportering ble påbudt og tilgjengelig ser jeg ikke noen grunn til å ikke ha det billigste abbonnementet..

Lenke til kommentar
Ingen abonnnement-avgift, lik pris til alle nett og døgnets tider (hater å plutselig finne ut at jeg brente av mangfoldige kroner fordi jeg ringte til en bestemt person akkurat på den tiden på døgnet.) Jeg foretrekker forskuddsbetalt da det er mest forutsigbart økonomisk og billigst. Foretrekker også lav pris fremfor mange tjenester da jeg ikke har behov for disse.

Samme behov her + dekning!!!

Her jeg bor, så har Telenor ekstremt dårlig dekning, det er nesten umulig å føre en samtale med en mobil koblet opp mot Telenors sine nett hvis man står i enten kjelleren eller første etasje. Det er først i andre etasje Telenor har brukbar dekning. NetCom derimot, har dekning fra kjeller og oppover.

Hverken ringer eller sender SMS mye, så et NetCom kontantkort passer fint til meg, bryr meg egentlig ikke så mye om priser da.

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar

Pris er #1 for meg. Service er jo jeg ikke legger vekt på i det hele tatt. For min del, så er det kun det å slå på telefonen som kan feile.

Så jeg går kun etter pris. Dekning er det samme for meg her hvor jeg bor telenor/netcom altså.

Har for tida netcom plenty 500 + smsmania. Noe som er det desidert billigste med tanke på mitt ringemønster. Tror nærmeste konkurrent er 300 kroner dyrere jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...