gealsa Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Et tilfelle: Har en liste på ca. 100 medlemmer (mailadresser) som skal få tilsendt hver sin unike rapportfil (excel) tilhørende dem hver måned. Kjip jobb å måtte sende ut dette manuelt, dvs. hente opp riktig vedlegg til hver mailmottaker og så sende. Hva er mulighetene for å automatisere dette litt? Eks. først hente ut tittel fra filnavnet, linke dette mot en mailadresseliste og så sende det ut automatisk? Kan kun VB foreløbig... Lenke til kommentar
gealsa Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Det spiller ingen rolle..., poenget er at det er en mail til hvert medlem med en unik fil (tilhørende det medlemmet) som vedlegg. Det betyr at 100 unike mail må lages og sendes... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 med C# er det veldig enkelt... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg prøve meg på dette programmet, og jeg skulle tro det fungerer, skjønt jeg endte opp med å benytte meg av CDO istedenfor. Alt du trenger å gjøre, er å konfiguerere programmet og legge til epost-adresser. Du kan også importere filer der alle adressene er adskilt med komma. AutoSend.zip Lenke til kommentar
robgar Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvordan bruker man det programmet du la ved, aadnk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå