c-NOfx Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg sitter på et nettverk på tromsø kokk å stuert skole. så har it ansvarlig spærret for irc, steam til cs å mer. hvordan kan jeg komme meg igjennom å komme meg inn på de forskjellige tingene Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Poenget med å sperre linjen er vel at de som eier den, og dermed bestemmer hva den skal brukes til, ikke vil at du skal bruke den til slikt? Hva med å respektere det i stedet for? Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 jaja. men det var ikke det som var spørsmålet Lenke til kommentar
Bougues77 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Bytt porter, så sjekker du om de kun har sperret noen porter som er kjent for IRc osv. Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det er så vidt jeg vet i strid med forumets retningslinjer å diskutere den slags virksomhet her på hw-forumet. Du skal ikke bruke den linjen til de tingene, det er derfor det er stengt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det er vel forskjelige porter i routeren som er stengt. evt noen policy i win00/03 som er satt... Men det finnes alltid noen enkle grep på og gå rundt disse stengte portene. Men det har jeg ikke lyst og si til deg, fordi It-ansvarlig har nok gode grunner siden han har gjort akkurat dette Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hvis noen spurte "Hvordan kan jeg kjøre igjennom en politisperring?" så ville du sannsynligvis sagt "Du kan ikke. Det er liksom hele poenget med sperringen." Samme svaret gjelder her. Men hvis du er dyktig nok / mer lokalkjent en politiet, så kan du kanskje klare å kjøre rundt den. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hva med å kutte ut irc og cs mens man er på skolen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Du spør om hjelp til å omgå en brannmur. Det er ikke lov iht retningslinjene tror jeg. *rapportert* Som admin håper jeg du mister tilgangen fullstendig Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Stenges. Når It-ansvarlig har stengt noko så er det for ein grunn. Her kjem eit par mulige grunnar: 1) Chatting er ikkje ønska 2) Speling er ikkje ønska. 3) Uønska sikkerheitshol ved å la slike porter stå åpne. ................ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg