bluet Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (Nei) -MMS: (Nei) -GPRS: (Ja) -EDGE: (Nei) -WAP:(Nei) -Kalkulator: (Nei). -JAVA:(Nei) -Email klient:(Nei) -Spill:(Nei) Form: -Spiller ingen rolle -Antenne: Integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": (Ja) Skjerm: Ikke farge. -Under 65000 farger. -Touchscreen: (Nei) Pris: Jeg har mellom 500 og 1000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: (Nei) Diverse: -Kamera: (Nei) -Videokamera: (Nei) -Symbian: (Nei) -Triband: (Ja) -Infrarød port:(Ja) -Bluetooth:(Ja) -Minnekort?:(Nei) -Polyfoniske ringetoner:(Nei) -MP3: (Nei) -Radio:(Nei). -3g(UMTS): (Nei). -Wlan: (Nei) -Mulighet for GPS: (Nei) -Batterilevetid: Viktig -Den skal gjøre PDAen min tilkoblet internett. Endret 16. mars 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 En brukt 6310(i) er vel ganske perfekt til dette formålet. Hvis du klarer å svelge en med fargeskjerm så er vel SE T610 eller T630 også en bra løsning. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) 6310 hørtes fin ut til mitt bruk, så det blir nok en slik. Takk for tipset. Endret 19. mars 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hittil, så er det ingen mobiler som har bluetooth, og som også samtidig er ekstra støt/sprut/støv-sikker (så langt jeg vet), da må du vente på Siemens M75. Så lenge du ikke trenger ekstra støt/sprut/støv-sikkerhet, så er vel 6310(i) et bra valg, og hvis du ikke trenger bluetooth, kanskje Siemens ME45... -"Støt/sprut/støv-sikker": (Ja)-Bluetooth:(Ja) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå