DesertGlow Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Smått og stort fra CeBIT - del 4 Vi fortsetter med bilder av smått og stort av kuriositeter og nyheter fra CeBIT. MP3-spillere, boder, 8-veis Opteron og stillegående 1U-servere er stikkord denne gangen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Så mange lekre ting. Må komme meg nedover neste år Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 masse bra igjen, men intet som intresserte meg stort. Så du tittet på en flat skjerm: http://www.hardware.no/nyheter/images/cebi...kjerm_ramme.jpg diana Krall jeg ser der? Uansett venter jeg på Samsungs 42" plasma som skal slippes i Norge i q2. Denne har vel 5000:1 i kontrast og støtter 720p. Jeg ser ikke helt meningen med å kjøpe en 1080i skjerm med det aller første. Dessuten er 720p akkurat perfekt nok til 42". på 102" er nok 720p litt lite. Takk for flotte bilder Magnus. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Side 5: Men tilbake til produktene: Dette PCI-kortet med tre nye PCI-slotter er definitivt noe av det mer originale vi har sett. Er ikke dette et vanlig 2U Riser Card? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg gleder meg til neste år To blury bilder, men elers helt genialt. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har dere sett den digre NEC projektoren? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har dere sett den digre NEC projektoren? har den i midt i mellom! KUNNE tenkt meg den største....men det må bli en dag jeg er GRISRIK!!! Lenke til kommentar
horebore Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ser virkelig ikke poenget i at diverse produsenter lager hver sin lille haug med middelmådige mp3-spillere. Det må da være mer kostnadseffektivt å lage et par skikkelig gode, gjennomtenkte spillere som faktisk selger? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Magnus: Den kjøleren til Zalman, har du noen vekt på den liggende og hvordan var festemetoden for den? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Magnus: Den kjøleren til Zalman, har du noen vekt på den liggende og hvordan var festemetoden for den? Tada! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?artsok=zmvf Eller tenkte du på den store Cpu kjøleren? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Magnus: Den kjøleren til Zalman, har du noen vekt på den liggende og hvordan var festemetoden for den? Tada! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?artsok=zmvf Eller tenkte du på den store Cpu kjøleren? Tenkte selvsagt på den store monsterkjøleren Lenke til kommentar
onle Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Den touchscreenen, navinote mn, var såvidt jeg forstod ikke en touchscreen, men en tilleggssak som man putter på en vanlig skjerm for å oppnå en touchscreenfunksjon. Antakelig et billigere alternativ en vanlig touchschreen. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Masse digg på den messen. Må prøve å få reist der ein gang Den CPU kjøleren var extrem Lurer på vekt og hvordan man skal feste den Lenke til kommentar
Richie Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Den touchscreenen, navinote mn, var såvidt jeg forstod ikke en touchscreen, men en tilleggssak som man putter på en vanlig skjerm for å oppnå en touchscreenfunksjon. Antakelig et billigere alternativ en vanlig touchschreen. Stemmer det! Står ihvertfall det på ITavisen. Og forresten så står det jo også på den plakaten som står ved siden av skjermen Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 *sukk* Noen andre enn meg som forelsket seg i det PoW 6800GT-kortet med vannkjøling? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Smått og godt! høhø: http://www.coolaler.com/ipb/index.php?showtopic=43849&st=0 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 sponser hw turen neste år, skal dere få se damer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå