kilogram Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva kommer i Internet Explorer 7? Microsoft har nylig annonsert at Internet Explorer 7 er på vei. Mer informasjon om nøyaktig hva nettleseren kommer til å inneholde har nå lekket ut på nettet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
So|o Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Blir spennende å se hvordan det endelige produktet blir. Inntil videre holder jeg meg til Firefox Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg holder meg også til Firefox inntil videre. Litt off topic: Enkelte programvareprodusenter har lett for å endre på det første tallet i versjonen. (Eksempel: 5.0 -> 6.0 -> 7.0 osv.) Jeg mener at det burde værere noen store forbedringer for at et program skal kunne få et nytt nummer. Versjonene av program skal være oppgitt i dette formatet: 1.2.3.4 der 1: hovedversjon, oppdateres ved vesentlige forbedringer og nye muligheter. 2: Nye muligheter og mindre forbedringer. 3: Små forbedringer og fiksing av store feil. 4: Fiksing av småfeil. Det hadde vært interessant om ms laget f.eks. versjon 9.1.34.79 DirectX og så videre... Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 "Nettleseren vil få støtte for (...) gjennomsiktige bilder i PNG-formatet" Endelig. Får bare håpe at de også gjør sånn at den viser fargene i PNG-bilder riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå