Stonescream Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Har pådratt meg wombburn og dette er irriterende da magica ikke øker etter forbruk. Noen som vet hvordan bli kvitt denne? går ikke med blight og commom sykdomsfjernere. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Har du prøvd å oppsøke et tempel og benytte deg av en shrine der? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Ellers er det et aldeles glimrende forum på http://www.morrowind.com. Skjønner ikke hvorfor du ikke prøver det ofisielle forumet til spillet (der hundrevis av hardcorefans har spilt gjennom spillet 10 ganger) istedet for et hardware.no forum.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 17:43, Bitex skrev:Ellers er det et aldeles glimrende forum på http://www.morrowind.com. Skjønner ikke hvorfor du ikke prøver det ofisielle forumet til spillet (der hundrevis av hardcorefans har spilt gjennom spillet 10 ganger) istedet for et hardware.no forum.. Kanskje fordi dette er et gamer.no forum? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Håpte å få et enkelt svar her da og slippe å evt. søke gjennom halve verden. men men får forsøke verden da.. takk for linken i hvert fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Heh, ja huff, glemmer av det jeg. Det gikk ikke opp for meg før jeg faktisk så noen av mine egne poster på gamer.no også. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Ser ut som at løsningen for meg er å få skifte stjernetegn. ser på forumet at bare å få frem consolen, men hvordan gjør jeg det og hvilken consol er det snakk om? er helt bortreist på akkurat dette. Fant den til slutt. [ Denne Melding var redigert av: Stonescream på 2002-06-28 20:27 ] Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 du får frem consolen med å tryke knappen til høyre for 1 over bokstavene. (hva heter denne egentelig) men dette vil da være å jukse vil du det?. å når det gjelder det å se på morrowind.com, det er ikke alle som vil det jeg vet selv at jeg ville spurt her før jeg går ditt siden dette forumet faktisk er Norskt. Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 29. juni 2002 Del Skrevet 29. juni 2002 Hvordan fikk du den sykdommen? Hvilket dyr ga eg den? Jeg har den samme saken, men som stjernetegn. :smile: Plager ikke meg. Har items som regenerer Mana jeg. :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 Starta på nytt :sad: var dark elf og hadde så klart stjernetegnet der dette var den seriøse feilen. gikk over til skogsalv og satser på å finne fire shield 100% snart :smile: men nå må jeg gå å finne noen bad people her i Balmora.... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-28 23:23, zoneman skrev:du får frem consolen med å tryke knappen til høyre for 1 over bokstavene. (hva heter denne egentelig) Paragraf-tasten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå