Gå til innhold

ulykkelig i WOW


Anbefalte innlegg

Om du må soloe, og har god tid, så klarer prester ganske skumle karer aleine om du denger for så å heale og gjentar (selvsagt med shadowword: pain). Tar skrekkelig lang tid, men de velter til slutt, og du er temmelig trygg.

Jepp. På med Inner fire, Curse of weakness, PW:S og kast SW:P. Så er det bare å klaske løs med en stav.

 

Er det skikkelig skumle folk, kan man med fordel vente til PW:S har ca. 15 sekunder igjen før man angriper. Da slipper man å vente så gruelig lenge til Weakened soul forsvinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det skikkelig skumle folk, kan man med fordel vente til PW:S har ca. 15 sekunder igjen før man angriper. Da slipper man å vente så gruelig lenge til Weakened soul forsvinner.

iPWS er nice, iPWF er ett must og det vil bare koste deg 10 talent poeng :p

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar
Ja det er liten vits i å specce holy før de siste instansene uansett har jeg hørt, du er en mer enn god nok healer i alle low-mid end instanser selv om du er shadowpriest.

Jeg har hørt at den siste bossen i Uldaman er steintøff om man ikke har riktig gear (specc) til priesten sin. Har selv begynt å forberede min shadowpriest med å satse på _masse_ spiritgear, fordi jeg hører at siste bossen der kan ta opp til 10min ca, og manaen min er tom på 1min om jeg pumper med flash heal..

 

:hmm:

hehe han er steintøff ja (bokstavelig talt)

Var der med en gruppe på level 44-47, warrior, priest, rogue, meg(shaman) og en til jeg ikke hsuker hva var. Warrior tanka bossen og priesten heala han. Rundt han står det massevis av dverg-statuer som han gjør levende en etter en. Jeg og roguen drepte disse rimelig greit (non-elites). Men så etter noen minutter blir 2 store lvl47(?) elite statuer levende... Priest og warrior var opptatt med bossen så jeg og roguen + han siste måtte ta oss av dem og det gikk jo til h... :) Skulle prøve igjen i går, med en gruppe på 46-50, men da gikk instance-servern ned når vi var halvveis :(

Lenke til kommentar
Jeg spiller selv priest og har satset på holy. Det er utrolig kjipt å lvle akkurat de levlene 10 - 20 og jeg synes det var kjipt da rouge vennen min suste forbi meg i lvl. Men jeg fant ut en teknikk en kan bruke mot å vinne mot de fleste mobs. Til og med når det er to gjevnlevla mobs på deg. Ikke bruk mana på noe annet en lesser heal, renew og shadow word pain. Disse krever lite mana men kan gjøre stor nytte. Disse kampene blir langtrukne og kjedelige men de gjør nytten av seg. Men jeg vil anbefale deg til å stikke opp til dvergeland og gjør litt lav lvl quest i Dun morogh for å så dra over til Loch Modan der questene er litt mer egnet for prester en westfall. Det er kansje et råd å gå shadow da priest blir litt mer solo spillere. Men til slutt må du bytte til Holy eller Holy/dicp uansett. Hvis du er i lvl 11 trenger du ikke å lære talents på ny da du kun har gått glipp av 2 talent points. Og disse er ikke verd 1 gull å avlære

ok skjønner. men vil ikke manaen min gå tom etterhvert?

Lenke til kommentar

Istedet for å vente på at noen på forumet skal joine deg akkurat når du spiller, gå til en plass det alltid samles masse folk. Skriv (Ikke SKRIK) i area-chatten at du er en "lvl 11 priest LFG" (så høres du litt erfaren ut hehe, LFG=Looking for Group).

Du vil helt sikkert få ei gruppe ganske kjapt. Alle trenger healer. Ikke vær redd for å spørre i mainchatten, det er ingen som kjefter på deg. Man må prøve å utnytte spillet for det det er, istedet for å lukke øynene og late som man spiller et offline singleplayer-spill.

Lenke til kommentar
Jeg spiller selv priest og har satset på holy. Det er utrolig kjipt å lvle akkurat de levlene 10 - 20 og jeg synes det var kjipt da rouge vennen min suste forbi meg i lvl. Men jeg fant ut en teknikk en kan bruke mot å vinne mot de fleste mobs. Til og med når det er to gjevnlevla mobs på deg. Ikke bruk mana på noe annet en lesser heal, renew og shadow word pain. Disse krever lite mana men kan gjøre stor nytte. Disse kampene blir langtrukne og kjedelige men de gjør nytten av seg. Men jeg vil anbefale deg til å stikke opp til dvergeland og gjør litt lav lvl quest i Dun morogh for å så dra over til Loch Modan der questene er litt mer egnet for prester en westfall. Det er kansje et råd å gå shadow da priest blir litt mer solo spillere. Men til slutt må du bytte til Holy eller Holy/dicp uansett. Hvis du er i lvl 11 trenger du ikke å lære talents på ny da du kun har gått glipp av 2 talent points. Og disse er ikke verd 1 gull å avlære

ok skjønner. men vil ikke manaen min gå tom etterhvert?

Neppe. Du har masse spirit som priest, healing tar ikke så mye mana, når du bruker denne metoden ender du ofte kampene med mer mana enn når du bengynte, til tross for at du velter fiender som er et par nivåer høyere enn deg. Men det tar _tid_...

Lenke til kommentar
Jeg spiller selv priest og har satset på holy. Det er utrolig kjipt å lvle akkurat de levlene 10 - 20 og jeg synes det var kjipt da rouge vennen min suste forbi meg i lvl. Men jeg fant ut en teknikk en kan bruke mot å vinne mot de fleste mobs. Til og med når det er to gjevnlevla mobs på deg. Ikke bruk mana på noe annet en lesser heal, renew og shadow word pain. Disse krever lite mana men kan gjøre stor nytte. Disse kampene blir langtrukne og kjedelige men de gjør nytten av seg. Men jeg vil anbefale deg til å stikke opp til dvergeland og gjør litt lav lvl quest i Dun morogh for å så dra over til Loch Modan der questene er litt mer egnet for prester en westfall. Det er kansje et råd å gå shadow da priest blir litt mer solo spillere. Men til slutt må du bytte til Holy eller Holy/dicp uansett. Hvis du er i lvl 11 trenger du ikke å lære talents på ny da du kun har gått glipp av 2 talent points. Og disse er ikke verd 1 gull å avlære

ok skjønner. men vil ikke manaen min gå tom etterhvert?

Neppe. Du har masse spirit som priest, healing tar ikke så mye mana, når du bruker denne metoden ender du ofte kampene med mer mana enn når du bengynte, til tross for at du velter fiender som er et par nivåer høyere enn deg. Men det tar _tid_...

og tid er noe som motvirker rask lvling :ermm:

Lenke til kommentar
Ja det er liten vits i å specce holy før de siste instansene uansett har jeg hørt, du er en mer enn god nok healer i alle low-mid end instanser selv om du er shadowpriest.

Vil si at improved renew er ganske viktig etter 20+. I og med at det er den eneste healing spellen man bruker i kamp. Spiritual Healing er heller ikke å forakte, men alt det andre på holy treet trenger man ikke før i høye lvl's.

 

Selv har jeg 2 points i ImRenew, og 2 i den ene spellen i Discipline treet (ikke Unbreakable Will, fordi den er bugga). Resten har jeg satt i shadow.

Lenke til kommentar
Og når du først har kommt til en høy lvl som prest tror jeg ikke du får for lite ting å gjøre. Vil alltid finne en gruppe til å værmed i instanser og liknende

jepp. hva med spirit tap? burde jeg kjøre ALT inn i spirit tap nå?

har 2 poeng i holy - renew

Spirit Tap er en stor fordel i starten, alt går mye fortere da. Har selv bare 3 points der, men det er ok.

 

Vil si at det er et must i starten, men når du evt. skal respecce så bør du ikke velge den. Ikke at blackout er så veldig nyttig heller.

Lenke til kommentar

Er det skikkelig skumle folk, kan man med fordel vente til PW:S har ca. 15 sekunder igjen før man angriper. Da slipper man å vente så gruelig lenge til Weakened soul forsvinner.

iPWS er nice, iPWF er ett must og det vil bare koste deg 10 talent poeng :p

IPW:S er 8 poeng sløst mener nå jeg. Hvis du bare venter litt før du går inn i combat, istedet for å bruke 3 points der.

Lenke til kommentar
Ja det er liten vits i å specce holy før de siste instansene uansett har jeg hørt, du er en mer enn god nok healer i alle low-mid end instanser selv om du er shadowpriest.

Jeg har hørt at den siste bossen i Uldaman er steintøff om man ikke har riktig gear (specc) til priesten sin. Har selv begynt å forberede min shadowpriest med å satse på _masse_ spiritgear, fordi jeg hører at siste bossen der kan ta opp til 10min ca, og manaen min er tom på 1min om jeg pumper med flash heal..

 

:hmm:

hehe han er steintøff ja (bokstavelig talt)

Var der med en gruppe på level 44-47, warrior, priest, rogue, meg(shaman) og en til jeg ikke hsuker hva var. Warrior tanka bossen og priesten heala han. Rundt han står det massevis av dverg-statuer som han gjør levende en etter en. Jeg og roguen drepte disse rimelig greit (non-elites). Men så etter noen minutter blir 2 store lvl47(?) elite statuer levende... Priest og warrior var opptatt med bossen så jeg og roguen + han siste måtte ta oss av dem og det gikk jo til h... :) Skulle prøve igjen i går, med en gruppe på 46-50, men da gikk instance-servern ned når vi var halvveis :(

 

For siste bossen i Uldaman så er det et must med 2 tanks.

Fortrinnsvis Warrior og pala. lvl 46+ anbefales. Gear er ikke spesielt viktig annet enn for tanks. Taktikk er det eneste som er viktig : )

 

Her er løsningen for siste bossen i Uldaman:

 

Pala tanker big bad boss, og healer seg selv så mye som mulig(store heals). Priest kaster kun renew. Pala buffer seg med bless of wiz. og kaster bless of salv. på resten av partyet minus warrior som bør buffes med bless of light eller might. Pala bruker 1H og skjold selvfølgelig selv med retr. spec og bruker seal of fury.

 

Priest healer warrior som tanker de 2 elitene. Drep elitene først, så big bad boss.

Eller få warrior til å tanke elitene hele tiden, mens resten av partyet dreper bossen. De vil forsvinne når han deiser i bakken uansett.

NB! Ta for all den den andre inngangen hvis dere bare har siste bossen igjen.

Endret av Falconetti
Lenke til kommentar

Synes Blizzard burde legge inn en sperre slik at det ikke blir mer enn 60/40 i forskjell mellom alliance og horde på hver server.

 

Sitter med en følelse at mange joiner den serveren der de vet at deres side er i flertall. Hvis f.eks en server har 70% horde, og horde organiserte raidene sine ordentlig, da ville det blitt veldig kjedelig for alliance-folkene på serveren.

 

Spiller selv horde på Stormreaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...