amiganostalgia Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Edit: Hovedkortet er visst skadet =((( Også rett før tg da... --- Hei hå! Jeg har nå mekket litt rundt i pc'n og var nå ferdig med det for noen timer siden. Men når jeg trykker på power knappen skjer det absolutt ingenting. Pc'n går ikke på. Jeg har sjekket at strømforskyningen virker,ettersom hvis jeg setter i en USB vifte i pc'n,ja så starter den usb vifta, eller lyset på web-kameraet f.eks. Alt er nytt så slitasje er høyst usannsynlig. Hva kan være grunnen her ? Hadde det vært minne så ville jeg vel fått startet opp ihvertfall? Så det jeg tenker på er enten selve hovedkortet eller prosessoren. Det skjer absolutt ingenting når jeg trykker på power-knappen. Noen råd? Endret 16. mars 2005 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har du satt inn ledningen til power knappen til HK`et riktig?? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Ja det har jeg gjort.Er rimelig sikker iallefall. Pluss jeg slo det opp i online manualen for hovedkortet for å sjekke at det var riktig, og jeg har også eliminert den tvilen jeg hadde ved å sjekke resten av de pins som jeg hadde mistanke for. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Er det noen muligheter for at det kan være prosessoren? eller er det kun hovedkortet det kan være? Det skjer absolutt INGENTING når jeg trykker inn power-knappen. Kan det være dårlig kontakt med cpu f.eks at den ligger dårlig ned i? Er helt nytt for meg dette problemet.. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Litt lesestoff skader vel ikke Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Lesestoff? Nei jeg har bruk for pc'n nå jeg,så må ut å kjøpe nytt hovedkort i morra. Blir vel en (edit:) j*vla asus eier jeg også.Men det skal bli godt med røyk nå iallefall.. Endret 16. mars 2005 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå