Lurifaksen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Vet ikke helt hvorvidt det er lovlig å spørre om det her, men kunne ikke finne noe konkret i rettningslinjene som hindrer meg (i så fall ber jeg en moderator om å slette denne). Jeg trenger å få laget en logo til et firma. Siden det er et firma forventer jeg selvsagt ikke at folk skal lage noe gratis. Det jeg egentlig forsøker er å finne noen som har peiling på logo-design. Jeg har lite lyst å betale blodpris til de "profesjonelle" firmaene, når jeg vet at det finnes massevis av ungdommer i dette forumet som lager minst like gode logoer. Dersom du har litt peiling på logo-design hadde det vært fint om du tok kontakt Dersom du vet om noen som har peiling, hadde det vært fint om du postet det her. OBS: Med logo mener jeg ikke en svær banner/header med fancy 3d-grafikk. Den skal riktignok være på en webside, men jeg ønsker en liten firmalogo, som kanskje kan bli et kjennemerke til firmaet, og som også egner seg på trykk (eks visittkort/brevpapir etc.). På forhånd takk Har forresten en liten HTML/CSS jobb også hvis noen er interessert. Jobben er å gjøre om et simpelt table design til CSS/div basert. Sikkert gjort på 10 minutter for den som kan html/css layout. Endret 15. mars 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg vet noen som har peiling - de befinner seg i Visuell kreativitet :-) http://forum.hardware.no/index.php?showforum=215 Endret 15. mars 2005 av fjartan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Beklager, men jeg mener at dette strider mot retningslinjene. "§9 Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet." Hvis du heller ser på folkene som er i Visuell kreativitet og ser på hva de har laget og så kontakter de via en PM for eksempel så kan det hende at saken løser seg for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg