pong Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Dette er mitt system: ahlon 64 winchester 3000 msi k8n neo2 platinum ati radeon 9600xt 2 harddisker en ibm deskstar 60 gig og en 80 gig seagate. Symptomer: jeg sitter å spiller WoW og det blir sånn at det låser seg i en 5 sec for så funke igjen, utover det så blir skjermen svart og ingenting skjer. Er dette et typisk eksempel på lite strøm? Det skjer ikke ut til å skje i windows men er ikke sikker. Det fungerte helt fint da jeg kjørte 2100 t-bred xp socket A. Lenke til kommentar
pong Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Kan dere anbefale en good kraftig billig løsning? penger er et problem her. hvor mye strøm suger harddisker og en athlon 64? hørt at athlon 64 suger mer enn forgjengerne, hvor mye skulle jeg likt å vite. Endret 15. mars 2005 av pong Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 det er i såfall ikke prosessoren som tar for mye. det hadde nok vært bedre med 350w til det skjermkortet Lenke til kommentar
pong Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Det jeg tenkte var om noen har erfart lignende problemer som at det plutselig blir svart men at pcen fortsatt kjører, eller bare låser seg? 350 har jeg liggende tilgjengelig hos en kamerat så skal sjekke om den duger. Er det et program som kan finne ut hvor mye strøm som blir levert og om det holder for å gjøre operasjonene? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 everest kan måle det. husker ikke om det var home edition eller professional-versjonen www.lavalys.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå